پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
با حضور پرشور مردم و میهمانان ویژه:
مراسم تشییع پیکر پاک شهیدِ رمضان، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون بعدازظهر امروز (شنبه) با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستانی و استانی و میهمانان ویژه کشوری در کازرون برگزار می گردد

به گزارش کازرون نما، طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد مردمی بزرگداشت شهادت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون، مراسم تشییع پیکر پاک ایشان امروز شنبه 11 خردادماه از ساعت 17:00 (5 بعدازظهر) از مقبره شهدای گمنام واقع در خیابان ارشاد آغاز و سپس پیکر پاک این شهید بر دستان مردم قدرشناس کازرون از مسیر خیابان قدمگاه – چهارراه مخابرات – خیابان شیخ ابواسحاق به سمت امامزاده سیدمحمد نوربخش (بین التلین) تشییع و در قطعه 4 گلزار شهدای این امامزاده خاکسپاری خواهد شد.

 پیکر شهیدِ رمضان امروز در کازرون تشییع می‌شود

منزل جدید شهید رمضان، مرحوم حجت الاسلام محمد خرسند

بنا بر اطلاعات دریافتی کازرون نما، قرار است در این مراسم علاوه بر مسئولین شهرستانی و جمعی از مسئولین استانی و هیئت‌هایی از مدیریت حوزه های علمیه استان فارس، میهمانان ویژه ای از جمله حجت الاسلام والمسلمین فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز نمایندگانی از شورای مرکزی جمعیت مؤتلفه اسلامی و نیز تولیت آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس(ع) از کربلا و نیز شخصیت های حوزوی از جمله آیت اله شیرازی از مشهد در این مراسم شرکت نمایند.

شایان ذکر است: مراسم ختم و سومین روز شهادت امام جمعه فقید کازرون بعدازظهر فردا یکشنبه 12 خردادماه از ساعت 17:00 تا 19:00 (5 تا 7 عصر) در محل مصلی نمازجمعه کازرون برگزار می‌گردد.

پیکر شهیدِ رمضان امروز در کازرون تشییع می‌شود

همچنین مراسم هفتمین روز شهادت آن مرحوم نیز همزمان با مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)، صبح روز سه‌شنبه 14 خردادماه از ساعت 10 الی 12 در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است پنجشنبه شب گذشته (9 خردادماه) نیز مراسم وداع با پیکر مرحوم حجت الاسلام محمد خرسند همراه با قرائت دعای کمیل با حضور انبوه جمعیت و شکوه هرچه تمام تر در مصلی نمازجمعه کازرون برگزار گردید.

 پیکر شهیدِ رمضان امروز در کازرون تشییع می‌شود


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷