پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
یادداشت:
وقتی ما با افرادی که از تعادل برخوردار نیستند چون انسان‌هایی سالم معامله و معاشرت می‌کنیم، چنین نتایجی نیز دور از انتظار نیست

خبر بسیار هولناک بود. سحرگاه امروز [چهارشنبه 8 خردادماه] امام جمعه محترم کازرون پس از مراسم احیای شب قدر توسط یکی از هنرمندان این شهر به شکل فجیعی به قتل رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند پس از 12 سال امامت جمعه، در شبی عزیز در حالی به دیار حق شتافت که دقایقی قبل مراسم احیا را به پا کرده بود و دعای قرآن را خوانده بود. وی خدمات قابل توجهی به فرهنگ کازرون داشت؛ برگزاری کنگرۀ بین‌المللی سلمان فارسی، برگزاری بزرگداشت برای برخی شخصیت‌های ارزشمند کازرون از جمله مرحوم سیداحمد پیشوا، تولی حوزۀ علمیۀ مکتب الصادق‌(ع) کازرون و تأسیس حوزۀ علمیۀ خواهران، برپایی برخی محافل قرآنی، حمایت از برخی فعالیت‌های دینی در سطح شهرستان و... از جملۀ آنهاست.

به بهانه شهادت امام جمعه کازرون

او اکنون در روزی عزیز از این دنیا رخت بربسته است. امید که خداوند با نظر لطفش با او معامله کند و خطاهایش را به خوبی‌هایش ببخشد.

اما قاتل نیز عکاس و فیلم‌ساز شناخته شده‌ای است او از سال 1394 به بعد فیلم‌های کوتاه و کلیپ‌های مذهبی متعددی ساخت. «نماهنگ شهدا می‌آیند»، «دیدار عاشقانه»، «رؤیای بی‌انتها»، «تعزیه در خشت» و... از جمله آثار اوست. او همچنین با حمایت نیروی انتظامی فیلم داستان زندگی شهید شکرالله فولادی (فرمانده فرمانده حوزه انتظامی بخش چنارشاهیجان) را با تصاویر بی‌بدیلی از کازرون ساخت. وی همچنین عکس‌های متعددی از طبیعت و آثار تاریخی کازرون دارد. «کازرون دیار کهن» از جمله آثار اوست که به صورت کتاب و فیلم منتشر شد.

به بهانه شهادت امام جمعه کازرون

او اما این اواخر از تعادل فکری برخوردار نبود و سخنانی دربارۀ نزدیکی ظهور و لزوم زمینه‌سازی برای آن بیان و حتی تاریخش را نیز پیش‌بینی می‌‌کرد. گویا او در هنگام قتل نیز دشداشه به تن داشته است.

وقتی ما با افرادی که از تعادل برخوردار نیستند چون انسان‌هایی سالم معامله و معاشرت می‌کنیم، چنین نتایجی نیز دور از انتظار نیست.

به هر حال اتفاقی که سحرگاه امروز رخ داد یک فاجعه برای کازرون است. باید منتظر بود تا ماهیت و ابعاد پنهان آن مشخص شود.


نویسنده: رضا صنعتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳