پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
انا لله و انا الیه راجعون:
سحرگاه امروز حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند پس از بازگشت از مراسم احیاء شب بیست و سوم رمضان و درحال ورود به منزل، توسط فردی که به بهانه صحبت خصوصی به ایشان نزدیک شده بود به ضرب چاقو به قتل رسید

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام سجاد شریفی مسئول دفتر امام جمعه کازرون با اشاره به این حادثه گفت: نحوه مجروح شدن ایشان که به صورت ماهرانه به قلب و کشاله ران ایشان ضربه وارد شده است، حکایت از برنامه‌ریزی برای به شهادت رسانیدن ایشان دارد.

وی گفت: سیره مردمی حجت الاسلام والمسلمین خرسند و ارتباطات مردمی وسیع ایشان باعث ممانعت ایشان از برخورداری از حفاظت شخصی شان شده بود.

امام جمعه کازرون سحرگاه در مقابل منزل به قتل رسید

تجمع مردم در محل حادثه قتل امام جمعه کازرون در مقابل منزل ایشان

وی با اشاره به لزوم پیگیری هرچه سریعتر این مساله از تلاش های مسوولان امر برای دستگیری ضارب خبر داد.

در همین رابطه فرماندار کازرون صبح امروز از شناسایی ضارب خبر داد.

گفتنی است: این حادثه حدود ساعت 03:30 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه 8 خردادماه رخ داد.

 

فرماندار کازرون: ضارب شناسایی شده است

به گفته داریوش دهقان فرماندار کازرون، ضارب شناسایی شده است و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد

 

فرمانده انتظامی فارس هم در واکنش به این حادثه گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند، امام جمعه این شهرستان توسط شخصی با هویت و مشخصات معلوم در مقابل منزل خود به وسیله سلاح سرد (چاقو) از ناحیه شكم مجروح و ضارب متواری شده است.

وی ادامه داد: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد كه به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

سردار احمدعلی گودرزی در پایان گفت: تلاش برای دستگیری قاتل فراری به شکل ویژه در دستور كار قرار دارد.


اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد...


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
شهید شدند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
خبر درگذشت امام جمعه محبوب شهرمان، شوک بزرگی به اهالی کازرون وارد کرد.
چطور ممکنه؟؟!! کسی که تا دو روز پیش تو همه مراسم ها، حاضر بود، همیشه بین مردم بود، بدون هیچ واسطه ای با مردم ارتباط داشت، سخنان زیبا و تاثیرگذارش، مردم رو آرام می
کرد، سخنور بود و صدای زیبا داشت، صمیمی بود و خودمانی.... قتل؟؟؟؟!!!! اون هم شب بیست و سوم ماه رمضان؟؟؟!!!! اون هم بعد از مراسم احیا؟؟؟!!!!
خدایا، چطور ممکنه که بنده ای از لحاظ شخصیتی اینقدر نزول کنه که پست ترین کار دنیا رو در عزیزترین شب سال انجام بده؟؟؟؟!!!! تازه دارم می فهمم که چرا همیشه دعا میکنیم که (خدایا یک لحظه ما رو به خودمون وامگذار).
چطور تونستی؟؟!! همسری رو بیوه کردی، فرزندانی را یتیم و شهری را داغدار.....خدایا به خودت پناه می برم از وسوسه های شیطان.... خدایا، اگر من و امثال من، روزی بخواهیم با طغیان نفس سرکش، به کسی یا جامعه ای آسیب بزنیم، هرگز لحظه ای به ما مهلت نده، آمین یا رب العالمین.
چقدر سخته که مردم این شهر از نماز عید فطر اون عزیز، محروم باشن. چقدر سخته که مردم، جای خالی او رو در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) حس کنن....میگن تقدیر یکسال انسان در شب قدر رقم میخوره، به راستی، در میان ناله های شب قدر، از خداوند چه خواستی که در همان شب قدر، شهادت را برابت مقدر کرد؟؟؟ اینقدر نزد خداوند عزیز بودی که خداوند این دنیا را برایت لایق نمی دانست.
انشاالله که روح این روحانی بصیر، پاک سرشت و مردمی، با امام مظلوممان، حضرت علی (ع) همنشین باشد. رحمت و غفران الهی نثار روح این انسان ایثارگر، شجاع و غیور.... روحش شاد و یادش گرامی باد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
مدیریت محترم سایت کازرون نما
لطفا عکس قاتل شهید خرسند رو از روی سایت بردارید. واقعا حالم بد میشه وقتی قیافه نحسش رو می بینم. خدا لعنتش کنه. هنوز باورم نمیشه که دیگه حاج آقا خرسند بین ما نیست. چقدر باید کسی از خدا دور بشه و بی رحم باشه که شب بیست و سوم ماه رمضان که سفره رحمت و مغفرت خداوند پهنه، یک روحانی رو در عین نامردی به بدترین وجه به قتل برسونه. خدا عذابش رو زیاد کنه. خداوند آه دل همسر و بچه های مرحوم رو ازش بگیره. انشاالله که به زودی شاهد به درک واصل شدن این ابن ملجم زمانه باشیم. بی صبرانه منتظر لحظه اعدام این ملعون هستم. انشاالله که خداوند این نامرد رو با خوارج نهروان و شمر ذی الجوشن محشور کنه.
ایمان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
فقط یه ... مثل حمیدرضا درخشنده میتونست دست به این کار زشت و کثیف، اون هم شب احیا بزنه. واقعا باید تاسف خورد به حال این افراد رذل و پست.
خواری این دنیا و شقاوت آخرت رو یکجا در یک شب برای خودش خرید. دیروز اعترافاتش رو شنیدم. واقعا خجالت آوره. با یک مشت تخیلات و اوهام آمیخته به اعتقادات انحرافی، دست به چنین جنایتی میزنه. امیدوارم جلوی درب خانه امام جمعه به دار مجازات آویخته بشه، گرچه که مرگ چنین افراد بی مقداری، اصلا در برابر مصیبت از دست دادن چنین انسان وارسته ای چیزی به حساب نمیاد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲