پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
معاون وزیر بهداشت در کازرون خبر داد:
معاون تحقیقات وزیر بهداشت گفت: یکی از مباحثی که این وزارتخانه به هدف ارتقای سطح سلامت جامعه با جدیت دنبال می‌کند، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر است و برنامه‌های درازمدتی که برای پیشگیری از این نوع بیماری‌ها از پنج سال پیش در شهرستان کازرون آغاز شده تا ۲۰ سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش کازرون نما، دکتر رضا ملک زاده در حاشیه نخستین همایش تخصصی دستاورد‌های نوآورانه حوزه علوم و تجهیزات پزشکی در کازرون گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفقیت‌های قابل اعتنایی نیز داشته از جمله اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون امید به زندگی ۲۳ سال افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین امکانات درمانی داخل ایران به گونه‌ای است که دیگر نیازی نیست بیماران برای درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

ملک زاده گفت: یکی از مباحثی که این وزارتخانه به هدف ارتقای سطح سلامت جامعه با جدیت دنبال می‌کند، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر است و برنامه‌های درازمدتی که برای پیشگیری از این نوع بیماری‌ها از پنج سال پیش در شهرستان کازرون آغاز شده تا ۲۰ سال آینده ادامه خواهد داشت.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین درباره نخستین همایش تخصصی دستاورد‌های نوآورانه حوزه علوم و تجهیزات پزشکی کازرون گفت: مشاهده این دستاورد‌ها که در تهیه آن‌ها از هوش مصنوعی بهره گرفته شده موید این است که می‌توانیم با توسعه این فناوری به ارتقای سلامت جامعه کمک کنیم.

دبیر برگزاری این همایش نیز اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد علمی، حمایت از دستاورد‌های نوآورانه مبتنی بر دانش افرادی است که در حوزه پزشکی و مهندسی پزشکی فعالیت دارند.

دکتر یاسین دیوانی افزود: در این همایش ۲۰ طرح از دانشگاه‌های مختلف کشور ارایه شده که از این میان، پنج طرح به عنوان نمونه انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه دولتی سلمان فارسی کازرون هم در این گردهمایی علمی گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان، شمار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آن پاسخگوی نیاز مردم نیست.

دکتر علی غفارپور افزود: اکنون این شهرستان تنها یک بیمارستان دارد در صورتی که برخی از شهرستان‌های فارس شاهد افتتاح سومین بیمارستان هستند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
خیلی عجیب است آقای فرماندار که اوایل روزانه دهها خبر از جلسات و بازدیدهایش را شاهد بودیم یکباره از صحنه رسانه های شهرستان غیب شده است در صورتیکه سایت فرمانداری مرتب از ایشان خبر می گذارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
هنوز عجایب دیگری در راه است داداش، منتظر باش چون
همه دعواها سر لحاف ملانصرالدین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
آقای داریوش دهقان لطفا کارنامه یکساله خود را همراه با مصوبات وعده هایی که داده اید منتشر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
آقای فرماندار لطفا بطور شفاف بفرمایید نظر جنابعالی نسبت به گروه مشایی چیست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳