پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
تجمع اعتراضی به دنبال قطع آب شرب:
به دنبال تجمع صبح امروز مردم روستای ایلان جره و بالاده و بستن جاده اصلی کازرون به فراشبند در اعتراض به قطع چند روزه آب شرب این روستا، معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کازرون گفت: کاهش آبدهی چاه تامین آب شرب در بخش جره و بالاده این شهرستان منجر به قطع آب برخی روستاهای این بخش شده است.

به گزارش کازرون نما، علی محمدی امروز شنبه 7 اردیبهشت ماه، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از این با توجه به کمبود منابع آبی، آب 28 روستای این بخش جیره بندی بود که هم اینک با کاهش آبدهی چاه، روستاهای انتهای مسیر شبکه آبرسانی از جمله روستای ایلان با مشکل کمبود آب مواجه هستند

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کازرون با اشاره به درخواست مردم روستای ایلان از بخش جره و بالاده این شهرستان برای حل مشکل قطعی و کمبود آب گفت: جلسه ای هم اینک به همین منظور با حضور مسئولان استانی در بخشداری جره و بالاده شهرستان درحال برگزاری است

کاهش آبدهی چاه منجر به قطع آب برخی روستاهای کازرون شد/تجمع اعتراضی مردم روستای ایلان جره و بالاده

گفتنی است برخی افراد صبح امروز شنبه در اعتراض به قطع آب آشامیدنی روستای ایلان، جاده اصلی فراشبند – کازرون را با ریختن سنگ مسدود کردند که ساعتی بعد، با قول پیگیری مسئولان، تردد در این جاده از سر گرفته شد.

تجمع کنندگان به قطع چند روزه آب آشامیدنی روستا و بی توجهی مسئولین معترض بودند؛ صبح امروز همچنین یکی از اهالی روستای ایلان با ارسال پیامی به کانال تلگرامی کازرون نما، گلایه کرده بود که "این روستا ده روز است آب آشامیدنی ندارد امیدواریم مسئولین آبفای روستایی ضمن شفاف سازی علت قطع آب تلاش خود را به کارگیرند تا هرچه سریعتر آب آشامیدنی این روستا تامین گردد".

اما ظاهرا برخی از مسئولین ما تبهر خاصی در تبدیل مشکلات اجرایی ریز به بحران های بزرگ دارند.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرستان کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
باسلام
مسوولین مربوطه میبایست در اسرع وقت مشکلات مردم این روستا را مرتفع سازند تا ازموج سازی وایجاد تنش توسط دشمنان خودداری شود
لازم به یاداوری است هستند معدود وانگشت شماری دراین روستا که از طرفداران رژیم شاهنشاهی سابق بوده اند وزمانی بر منطقه جره وبالاده نفوذ داشته وظلم میراندند وحق وحقوق مردم رو پایمال میکردند وحالیه اماده اند از اب گل الود ماهی بگیرند وقدرت نمایی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲