پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
به مناسبت 4 شعبان:
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و با همراهی شهرداری، شورای شهر و آموزش و پرورش کازرون جشن میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد. در این مراسم جمعی از جانبازان و آزادگان معزز شهرستان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و روسای ادارات حضور داشتند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، احمد رضازاده رئیس این اداره در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و خیر مقدم به میهمانان و جانبازان حاضر در مراسم بیان داشت: هرچند جانبازان عزیز ما همچون دوران دفاع مقدس صبور و بردبار هستند و پای اصول و ارزش های انقلاب ایستاده اند، اما امروز مشکلات جسمی آنان با رنج مشکلاتی که در خدمات درمانی این عزیزان به وجود آمده همراه شده است و باید هر چه سریع تر فکری برای مسایل درمانی عزیزان جانباز کرد.


پس از سخنرانی رضازاده، برنامه های شادی همچون موسیقی زنده، سرود دانش آموزان مدرسه شاهد، خاطره گویی جانبازان و مولودی خوانی اجرا شد و در ادامه حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون که خود از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم خصوصا بنیاد شهید کازرون، طی سخنانی گفت: خاطراتی که در دل شما جانبازان است و گوشه هایی از آن در این مراسم بیان شد باید جمع آوری و نوشته شود تا نسل های بعد نیز بتوانند با سختی هایی که شما کشیدید تا انقلاب اسلامی برقرار شود ارتباط برقرار نمایند و آیندگان بدانند آسایش و امنیتشان به چه قیمتی به دست آمده است. ایشان با اشاره به یاوه گویی های اخیر آمریکایی ها در تروریست نامیدن سپاه گفت: کسانی که از دورترین نقاط دنیا به منطقه ما لشکرکشی کرده اند و از گروه های تکفیری حمایت می کنند تروریست واقعی هستند و باید بدانند اگر روزی نیروهای ما برای حضور در سوسنگرد از تنفگ های ام 1 و برنو استفاده می کردند، امروز در سایه تلاش و ایستادگی شما جانبازان و شهدای گرانقدر، سپاه اسلام به هزاران موشک دور برد نقطه زن مجهز شده است که در صورت حماقت دشمنان تمامی پایگاه های دشمن هدف قرار می گیرد.

امام جمعه کازرون با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند در قرآن وعده داده است که در مقابل معامله ای که با او کرده اید و در ازای آن از جان خود مایه گذاشته اید به شما پاداش اخروی می دهد و خداوند بر سر وعده خود خواهد بود؛ اما شما نیز تا آخر باید بر سر پیمان خود با خدا بمانید. نکته دیگر این است که انقلاب ما بنا بر فرموده امام راحل (ره) برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) بوده است و امروز هم ما باید با اصلاح خودمان در همان مسیر حرکت کنیم تا انقلاب ما با انقلاب آن حضرت پیوند خورد و با ظهور حضرت حجت(عج) پایه های ظلم برچیده شود."

گفتنی است: اقامه نماز جماعت و پذیرایی شام برنامه پایانی این مراسم با شکوه بود.


نویسنده: روابط عمومی بنیاد شهید کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳