پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
به همت تشکل های مردم نهاد و جوامع محلی:
با همکاری چندین تشکل مردم نهاد و جوامع محلی روستایی شهرستان کازرون، ده هزار کیسه زباله در روز 13 فروردین و روز طبیعت در بین مردم این شهرستان و مسافران نوروزی توزیع شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از کارگروه روابط عمومی انجمن میراث پریشان، طی برنامه ای که به مناسبت روز طبیعت توسط انجمن میراث پریشان برنامه ریزی شده بود، تعداد ده هزار کیسه زباله به همراه تراکت آموزشی پیرامون طبیعت گردی توسط اعضای این انجمن با همکاری بنیاد محیط زیستی چشم نرگس، گروه دیار سبز نرگس، اداره منابع طبیعی شهرستان کازرون، جوامع محلی روستاهای میدانک، گرگدان، الیاس آباد، دوسیران، شهر نودان  و شهر قائمیه و همچنین روستاهای گاوکشک، بورنجان و گرگنا در سطح جنگل توزیع شد.


این برنامه از ساعت 7:30 صبح در خروجی شهر کازرون آغاز شد که اعضای انجمن میراث پریشان در خروجی غربی کازرون جنب پادگان چمران استقرار یافته و به مدت 2 ساعت کیسه های زباله به همراه تراکت توزیع کرده و سپس به منطقه نودان رفته و با هماهنگی که قبلا با دهیاری ها، اهالی و فعالان محیط زیست بخش چنارشاهیجان و بخش کوهمره نودان انجام شده بود، تعداد هفت هزار کیسه به همراه تراکت در این دو بخش توزیع شد.

همچنین تعداد زیادی از کیسه ها توسط گروه دیار چشم نرگس و فعالان محیط زیست و اهالی روستاهای گرگنا، گاوکشک و بورنجان در دشت برم و تعداد دیگری از کیسه ها در تفرجگاه سراب اردشیر با همکاری اهالی این منطقه توزیع گردید.

گفتنی است: هزینه ی خرید کیسه ها و چاپ تراکت ها در این برنامه از طریق کمک های مردمی و اسپانسر تامین شده و همچنین اداره میراث فرهنگی شهرستان کازرون نیز یک هزار عدد کیسه زباله به این برنامه اهدا کرده بود.


نویسنده: انجمن میراث پریشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷