پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
توسط حجت الاسلام زارع پور:
دبیر ستاد پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کازرون ویژه برنامه های این هفته در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش کازرون نما، پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با تهران و به مناسبت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی امروز سه‌شنبه 20 فروردین ماه و مقارن با سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) سیدالشهدا و روز پاسدار در کازرون برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید زارع پور دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کازرون در تشریح برنامه های این هفته در دیار سلمان، روز پنجشنبه گذشته 15 فروردین ماه به خبرنگاران گفت: در روز هنر انقلاب اسلامی دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند شهرستان کازرون نیز در دستور کار ستاد قرار دارد تا در آغاز این هفته ادای احترامی به ساحت مطهر شهدا کرده باشیم.

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در کازرون تشریح شد

زارع‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه بخش مهمی از اندیشه‌های شهید سیدمرتضی آوینی در سینما بروز و ظهور یافته، در همین روز برنامه پخش فیلم‌های سینمایی فاخر انقلاب اسلامی از کارگردان‌های مطرح کشور با نمایش فیلم ماجرای نیم روز برگزار می‌گردد.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کازرون گفت: در این روز که روز ملی فناوری هسته‌ای نیز نام دارد، افتتاحیه نمایشگاه مشق ایثار (آثار خوشنویسی) و نمایشگاه سرداران آسمانی (نقاشی سیاه قلم) برگزار خواهد شد.

او گفت: در روز ولادت حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز، پخش مستند (قفسی برای پرواز) به کارگردانی مهدی گلچین و تجلیل از محمدعلی سخاوتی جانباز و مربی اخلاق برگزار خواهد شد.

زارع‌پور گفت: پخش فیلم‌های سینمایی فاخر انقلاب اسلامی از کارگردان‌های مطرح کشور با نمایش فیلم لاتاری ادامه خواهد یافت و همزمان با سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند شهرستان کازرون نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۲ فروردین سالروز ولادت حضرت امام سجاد(ع) گلباران قبور مطهر شهدای شهر کازرون، دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند شهرستان کازرون و پخش فیلم فیل‌شاه از آثار سینمایی فاخر انقلاب اسلامی از کارگردان‌های مطرح کشور را پی خواهیم گرفت.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کازرون گفت: روز جمعه ۲۳ فروردین حضور پر رنگ هنرمندان و پیشکسوتان انقلابی در نماز جمعه و تقدیر از پیشکسوتان انقلابی شهرستان کازرون همراه با سخنرانی پیش از خطبه‌ها با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی روی خواهد داد.

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در کازرون تشریح شد

وی ادامه داد: پخش فیلم تنگه ابوقریب در همین روز و قلاده‌های طلا و شیار ۱۴۳ در روز‌های بعد همراه با دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند شهرستان کازرون ادامه برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کازرون گفت: ۲۵ فروردین و همزمان با روز بزرگداشت عطار نیشابوری برگزاری عصر شعر انقلاب اسلامی و معرفی دکتر کاظم دهقانیان فرد به عنوان چهره شاخص هنری شهرستان کازرون در دستور کار قرار دارد و در روز پایانی این هفته نیز مراسم اختتامیه و قدردانی از برگزار کنندگان پیش بینی شده است.

زارع‌پور گفت: در تلاش هستیم برنامه‌هایی نظیر شب خاطره دفاع مقدس، اجرای زنده موسیقی حماسی و برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان کازرون را نیز در همین هفته در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است: آئین افتتاح این برنامه در تهران نیز از ساعت 17:30 دقیقه در سالن سوره حوزه هنری با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹