پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: در تعطیلات نوروز امسال حدود 42 هزار نفر مسافر نوروزی در قالب بیش از ده هزار خانوار در مدارس این شهر اسکان یافتند که در مقایسه با سال قبل افزایش 100 درصدی داشت و کازرون از این حیث در جایگاه دوم فارس قرار گرفت

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون، امیرحسین جمشیدی در این رابطه افزود: برای نوروز امسال 75 مدرسه با 447 کلاس درس برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شده بود، که به علت حضور چشمگیر مسافران در کازرون و نیز شرایط بارندگی ایجاد شده در این ایام، سالن ورزشی و 200 کلاس درس دیگر برای اسکان اضطراری مسافران مهیا گردید.

وی با اشاره به اسکان حدود 42 هزار نفر مسافر در مدارس کازرون، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر رشد داشته است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: پس از شیراز، مدارس کازرون بیش ترین مهمانان نوروزی را میزبانی نموده و اسکان دادند. 

کازرون دومین شهر استان در اسکان مهمانان نوروزی با اسکان 42 هزار نفر

جمشیدی ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی طرح اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز، اظهار داشت: همه نیروها تلاش کردند تا با تجهیز امکانات و همچنین رفتار مناسب، رضایت فرهنگیان و سایر هموطنان عزیز را در طول مدت اقامت تامین نمایند تا با خاطره ای خوش به شهرهای خود بازگردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در اسکان نوروزی توانستیم به اهداف خود که ایجاد فضایی مناسب و امن برای مسافران عزیز بود دست یابیم و امیدواریم برای آینده نیز بتوانیم علاوه بر تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را نیز برطرف کنیم.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه طرح اسکان فرهنگیان که از تاریخ 28 اسفند 97 شروع شده بود تا 16 فروردین ماه 98 ادامه داشت، گفت: تا زمان فعالیت ستاد اسکان مسافران، بروشورهایی با موضوعاتی نظیر نقشه راه های مواصلاتی استان فارس و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان بین مسافران توزیع شد.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴