پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
انا لله و انا الیه راجعون:
مرحومه حاجیه بانو "بتول محصلی" مادر شهیدان معظم "مجید، اصغر و اکبر حسن زاده رستمی" دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، این مادر صبور متولد 6 دی ماه 1308 می باشد که طی عمر پربار خود سه فرزندش را تقدیم اسلام و نظام اسلامی کرد و دیروز دوشنبه 27 اسفندماه پس از سال ها صبوری در فراق فرزندانش، بر اثر کهولت سن در 89 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

مادر شهیدان حسن زاده رستمی به سه فرزند شهیدش پیوست

مراسم تشییع این مادر صبور و فداکار و شهیدپرور امروز سه شنبه 28 اسفندماه راس ساعت 16:30 در جوار گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش کازرون برگزار خواهد شد و مراسم بزرگداشت آن مرحومه نیز روز چهارشنبه 29 اسفندماه از ساعت14:30 الی 16:30 در مسجد امام زاده واقع در خیابان حضرتی کازرون منعقد می گردد.

گفتنی است طلبه بسیجی حاج مجید حسن زاده رستمی متولد اول فروردین 1334 پس از سال ها مجاهدت در کسوت معلمی و در لباس روحانیت در تاریخ 30 دی ماه 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

مادر شهیدان حسن زاده رستمی به سه فرزند شهیدش پیوست

بسیجی شهید اصغر حسن زاده رستمی متولد اول فروردین 1339 در تاریخ 23 خرداد 1367 در منطقه شلمچه در عملیات بیت المقدس 7 جاویدالاثر شد و پیکر پاکش پس از 9 سال، تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

بسیجی شهید اکبر حسن زاده رستمی نیز متولد اول فروردین 1344 در تاریخ 27 شهزیور 1360 در منطقه دهلاویه شربت شهادت را نوشید.

 

کازرون نما مصیبت درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و رحمت و مغفرت در جوار فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر بر مصیبت را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماید


نویسنده: روابط عمومی بنیاد شهید کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳