پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون اعلام کرد: با تمام توان و به جد از انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان کازرون حمایت می کنم و گام های بزرگی برای اجرای برنامه های فاخر در سطح منطقه ای و ملی برای این شهرستان برخواهیم داشت.

به گزارش کازرون نما، صابر سهرابی دیروز سه شنبه 21 اسفندماه در شورای فرهنگ عمومی کازرون افزود: معرفی کازرون به عنوان پایتخت کتاب ایران، برگزاری دومین کنگره بین المللی سلمان فارسی در کازرون و برگزاری روز کازرون در نمایشگاه بین اللملی کتاب شیراز که مهر و یا آبان 98 در شیراز برگزار می شود از جمله این برنامه‌هاست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برگزاری جشنواره روستایی و عشایری با عنوان دوستدار کتاب و کتاب خوانی در بخش های شهرستان کازرون با هدف ایجاد روحیه نشاط از جمله برنامه های پیش بینی شده در سال جدید برای این شهرستان است.

سهرابی با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: باید این جلسات مرتب برگزار شود تا به جایگاه اصلی برسیم و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید اجرا شود.

برنامه های فاخر فرهنگی برای کازرون درنظر گرفته شده است

وی برای برگزاری دومین کنگره بین المللی سلمان فارسی و مراسم تجلیل از مقام آیت الله ایمانی امام جمعه فقید شیراز که اهل کازرون بود اعلام آمادگی کرد

گفتنی است: شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در منزل امام جمعه کازرون برگزار شد که در این جلسه امام جمعه کازرون به بعضی از مشکلات فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات فرهنگی نباید تحت الشعاع مشکلات اقتصادی قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمد خرسند به سابقه تاریخی و مبارزاتی مردم کازرون اشاره کرد و گفت: ناصر دیوان کازرونی از افراد مبارزی بود که در مقابله با استعمار انگلیس شجاعانه جنگید و مبارزات این مرد با هماهنگی مراجع تقلید آن زمان انجام می شد.

امام جمعه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی افزود: ایشان در طول عمر با برکتشان قدم های ارزنده ای در زمینه پیشرفت بهداشتی، فرهنگی و علمی شهرستان کازرون برداشت.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰