پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون گفت: امسال هم داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی جایگزین پیک‌های نوروزی هستند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، دکتر محمود بتوان با اعلام این خبر افزود: به منظور انس دانش آموزان با کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت های خوانداری و نوشتاری این طرح اجرا می شود.

وی گفت: خلاقیت و مهارت های گفتاری و انتقال غیر مستقیم پیام های تربیتی از طریق داستان، همانند سال گذشته برای تمام دانش آموزان دوره ابتدایی اعم از دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی اجرا و جایگزین پیک های نوروزی یا هرگونه تکلیف دیگری می شود.

دانش آموزان به جای مشق عید، کتاب بخوانند

وی اضافه کرد: مطابق این طرح وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان می توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت های سه گانه (داستان خوانی، داستان نویسی یا داستان گویی) را انجام دهند.

بتوان گفت: دانش آموزان علاوه بر استفاده از کتاب‌های موجود در کتابخانه مدارس، با هماهنگی انجام شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کازرون، امکان استفاده دانش آموزان از این مرکز تا ۲۷ اسفند ماه ۹۷ فراهم گردیده است.

گفتنی است والدین محترم دانش آموزان دوره ابتدایی می توانند با مراجعه به مدارس ابتدایی محل تحصیل فرزندان خود و یا حوزه معاونت آموزش ابتدایی کازرون اطلاعات تکمیلی را در این زمینه دریافت نمایند.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴