پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
با حضور 5000 دانش آموز صورت گرفت:
جشنواره بزرگ بازارچه کسب و کار دانش آموزی(کارآفرینی) با حضور پنج هزار دانش آموز متوسطه اول دختر و پسر در کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از محمدحسین هاشمی کشکولی خبرنگار، معاون آموزشی آموزش و پرورش کازرون درحاشیه بازارچه بزرگ کسب و کار دانش آموزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار طلوع اظهار داشت: بزرگترین بازارچه کسب و کار(کارآفرینی ) دانش آموزی به میزبانی دو دبیرستان متوسطه اول پسرانه در دبیرستان شهید دست داده و دخترانه در دبیرستان پروین اعتصامی کازرون با حضور تعداد افزون بر پنج هزار دانش آموز از 45 دبیرستان متوسطه اول برای نخستین بار به صورت منسجم برگزار شد.

برپایی بزرگترین بازارچه کارآفرینی دانش آموزی در کازرون

رضا جاویدی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره بزرگ کسب و کار دانش آموزی به صورت یکپارچه اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزان دبیرستان‌ها همزمان با فراگیری دانش تئوری حداقل باید یک مهارت حرفه‌ایی را بیاموزند تا در آینده بتوانند برای خودشان کارآفرینی ایجاد کنند.

وی گفت: دانش آموزان این شهرستان با حفظ آئین های سنتی، به برپایی انواع غرفه‌های کسب و کار از جمله صنایع دستی، گل و گیاه، نوشت افزار، پوشاک، مصنوعات چوبی، مواد غذایی سنتی و... اقدام کردند.

برپایی بزرگترین بازارچه کارآفرینی دانش آموزی در کازرون

جاویدی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره به ویژه مدیران و معاونان دو دبیرستان میزبان که زحمات زیادی برای با شکوهتر شدن جشنواره متحمل شدند، گفت: مدیریت آموزش و پرورش کازرون این فرصت را برای دانش آموزان  رقم زد تا دانش آموزان علاقمند به کسب و کار و کارآفرینی بتوانند به راحتی به صورت گروهی و یا انفرادی کسب و کاری را تجربه کنند و هم بتوانند مهارت‌های ارتباطی و جلب و جذب مشتری مداری را در خودشان ارتقاء دهند.

برپایی بزرگترین بازارچه کارآفرینی دانش آموزی در کازرون

معاون آموزشی آموزش و پرورش کازرون در پایان از اهتمام مدیر و دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی شهدای عشایری، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی شهرستان کازرون که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره تلاش داشتند تقدیر و تشکرکرد و متذکر شد: برگزیدگان این جشنواره در مسابقات جشنواره معنوی خوارزمی 98 شرکت خواهند کرد. انتهای پیام/


نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹