پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
هفته پایانی لیگ برتر هندبال کشور:
تیم هندبال نیروی زمینی ارتش کازرون در هفته پایانی لیگ برتر هندبال مردان کشور با تحمل شکستی تلخ برابر سپاهان اصفهان، جایگاه سومی خود را در جدول رده بندی از دست داد و به کار خود در این فصل رقابت ها پایان داد.

به گزارش کازرون نما، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی کازرون در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از ساعت 16 جمعه 10 اسفندماه در سالن شهید سجادی اصفهان آغاز شد و با پیروزی و قهرمانی سپاهان به پایان رسید.

سپاهان که با 26 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت، برای مسجل کردن قهرمانی خود در این فصل تنها به یک تساوی نیاز داشت.

بازی با برتری سپاهان و گلزنی سعید پورقاسمی برای این تیم آغاز شد، اما در ادامه نیروی زمینی کار را به تساوی کشاند و حتی با نتیجه 4 بر 3 پیش افتاد. در دقایق بعدی سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد از حریف خود پیش بیافتد. اما با درخشش دروازه‌بان نیروی زمینی و گرفتن چندین موقعیت گلزنی از سپاهان، این تیم در امتیاز 8 به سپاهان رسید.

در ادامه یک ضربه پنالتی نصیب نیروی زمینی شد تا این تیم با حساب 9 بر 8 از حریف خود پیشی بگیرد. سپاهان که نمی خواست در این بازی شکست بخورد، در ادامه تلاش خود را بیشتر کرد و در نیمه نخست به پیروزی 14 بر 12 رسید. گل چهاردهم سپاهان را سعید پورقاسمی در آخرین ثانیه نیمه نخست وارد دروازه نیروی زمینی کازرون کرد.

پایانی تلخ برای شیرمردان نیروی زمینی ارتش کازرون در اصفهان

نیمه دوم با برتری نسبی نیروی زمینی کازرون آغاز شد و این تیم با حساب 16 بر 14 پیش افتاد. در ادامه اما این سپاهان بود که بهتر از حریف عمل کرده و برتری خود را به حریف دیکته کرد و اختلاف خود با حریف را به 10 امتیاز رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی 31 بر 19 سپاهان به پایان رسید تا این تیم پس از چندین فصل دوری از قهرمانی لیگ برتر هندبال، این عنوان را دوباره در کارنامه خود ثبت کند.

بنا به این گزارش، نیروی زمینی کازرون با شکست در این دیدار با توجه به پیروزی فراز بام خائیز دهدشت مقابل صنعت مس کرمان عنوان سومی خود را هم در جدول رده بندی از دست داد و با اختلاف یک امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد تا نایب قهرمان فصل قبل رقابت ها و یکی از بخت های اول قهرمانی این دوره، پایان تلخی را در این فصل تجربه کند.

گفتنی است: تیم فرازبام خائیز دهدشت هم با برد این هفته خود سوم شد. در دیگر دیدار حساس تیم زاگرس اسلام آباد غرب مقابل ذوب آهن شکست خورد، اما در رتبه دوم جدول باقیی ماند.

 

* رده بندی پایانی تیم‌ها در پایان لیگ برتر هندبال مردان:

۱- فولاد مبارکه سپاهان - ۱۶ بازی - ۲۸ امتیاز

۲- زاگرس اسلام آباد - ۱۶ بازی - ۲۴ امتیاز

۳- فراز بام خائیز دهدشت - ۱۶ بازی - ۲۳ امتیاز

۴- نیروی زمینی کازرون - ۱6 بازی - ۲۲ امتیاز

۵- ذوب آهن اصفهان - ۱۶ بازی - ۱۸ امتیاز

۶- صنعت مس کرمان - ۱۶ بازی - ۱۵ امتیاز

۷- سربدران سبزوار - ۱۶ بازی - ۶ امتیاز

۸- نفت و گاز گچساران - ۱۶ بازی - ۵ امتیاز

۹- هیئت نجف آباد - ۱۶ بازی - ۳ امتیاز


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸