پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
با موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها:
معاون توسعه منابع و پشتيباني سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداري‌ها با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداري ها از جمله شهرداری کازرون به بانک برای اعطای تسهیلات خبر داد.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتي با اعلام خبر فوق گفت: هفدهمين جلسه کارگروه ملی وام شهرداري‌ها 24 بهمن در راستای توانمندسازی نهاد شهرداري و ایجاد منابع درآمدی پایدار در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل و پيشنهادهاي استان‌ها در خصوص اعطاي تسهيلات به برخي پروژه هاي شهرداري ها بررسي شد.

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداري ها در این جلسه با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداري‌هاي كازرون در استان فارس، دزفول در استان خوزستان، زرند در استان كرمان به بانک برای اعطای تسهیلات در مجموع به مبلغ 70 ميليارد ريال موافقت نمودند.

وی همچنین از شهرداران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های شهری خود و با اتخاذ راهکارهایی برای خلق مزیت‌ها و فرصت‌‌هاي جدید در شهرها از این فرصت ایجاد شده برای ایجاد درآمد پایدار نهایت استفاده را ببرند.

طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداري کازرون تسهیلات دریافت می کند

عناوين پروژه هاي سه شهرداري فوق الذكر كه براي اعطای تسهیلات به بانك معرفي شدند، عبارتست از: "شهرداري دزفول- توسعه گردشگري احداث كمپينگ ساحل سد دز"، "شهرداري كازرون- طرح تجهيز و نوسازي كارخانه آسفالت و كارگاه توليد شن و ماسه " و شهرداري زرند- احداث مجتمع رفاهي،تفريحي و اقامتي" .

شایان ذکر است اعضای کمیته ملی وام شهرداري ها عبارتند از: معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاون امور شهرداري‌ها،‌ مدیران‌کل دفاتر حراست، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی، امور مالی و ذیحسابی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، كه طرح‌های مصوب مربوطه را به منظور پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره معرفی می نمایند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹