پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
طی رقابت هایی به مناسب چهلمین سال انقلاب:
رقابت های شطرنج کشور که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی شهر کازرون برگزار شد، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش کازرون نما، رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: این رقابت ها در رده سنی زیر هشت سال تا بالای 65 سال با حضور بیش از 300 شطرنج باز از استان های بوشهر، هرمزگان، کرمان، زنجان، خوزستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، یزد و فارس به مدت 2 روز در سالن مجتمع رفاهی فرهنگیان کازرون برگزار شد

صمد محمودی افزود: در این مسابقه ها، در رده سنی زیر هشت سال، امیر علی نعمت اللهی، در رده سنی زیر 10 سال حسین طهماسبی و رده سنی زیر 12سال، بردیا نیک نام هر سه از استان فارس به مقام اول رسیدند

نفرات برتر رقابت های شطرنج کشور در کازرون معرفی شدند
به گفته وی، در رده سنی زیر 14سال، سینا قاسمی نیک از شیراز و در رده سنی زیر 16 سال، شادمهر مهبودی از کازرون رتبه اول را کسب کردند.

محمودی ادامه داد: همچنین یحیی عظیمی از گناوه استان بوشهر در رده سنی بالای 50 سال و محمد محمدیان نیز از همین استان در رده بالای 65 سال به مقام نخست رسیدند

او بیان کرد: در خاتمه، مهرداد صداقتی از تهران، عدنان ندیمی فر و محمد هادی شاهسوندی، هر 2 از شیراز بیشترین امیتاز این رقابت ها را کسب کردند.

وی اضافه کرد: آروین ابریشمی شیرازی که یکی از داوران بین المللی است نیز در این مسابقه ها قضات کرد.
رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این رقابت ها استفاده از تجربیات شطرنج بازان شاخص برای افزایش سطح معلومات شرکت کنندگان و آمادگی آنها برای حضور در مسابقه های بین اللملی است.

محمودی افزود: این مسابقه ها با استقبال استادان بزرگ شطرنج کشور مواجه شد و حضور آنها در شهرستان کازرون، بیانگر ارزش و جایگاه این شهرستان در این رشته فکری است.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸