پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
اقدامات تامینی فرماندهی انتظامی کازرون:
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۶ نفر که شبانه برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری می کردند و همچنین انهدام 2 باند سارقان مسلح طی عملیات های جداگانه خبرداد و جزئیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون، سرهنگ محمد عبادی نژاد از کشف یک دستگاه گنج یاب در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عبادی نژاد بیان داشت: مامورین انتظامی پاسگاه پل آبگینه یک دستگاه گنج یاب را در حین انجام عملیات قبل از پیدایش هرگونه اشیاء زیر خاکی کشف و در این رابطه ۶ نفر را دستگیر نمودند؛ و پس از تشکیل پرونده همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی  به مقام محترم قضایی معرفی شدند.

از دستگیری جویندگان گنج تا انهدام 2 باند سارقین مسلح و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در همین رابطه از شهروندان خواست در صورت مشاهده افرادی که در بیابان ها و یا در آثارباستانی در حال کندوکاو هستند و قصد پیدایش گنج دارند، فورا از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را خبردار نمایند.

 

دستگیری ۲ باند سارقین مسلح در کازرون:

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۲ باند سارقین مسلح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبادی نژاد اظهار داشت درپی چند فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی بیان داشت: مامورین پلیس آگاهی با همکاری مامورین یگان امداد و کلانتری‌ها، پس از اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند ۲ باند از سارقین مسلح را طی ۲ مرحله عملیات جداگانه شناسایی که در این ۲ عملیات، ۵ نفر از سارقین که یکی از آنها خانم می‌باشد را دستگیر نمایند و از سارقین تعداد ۱ قبضه اسلحه کلاش و ۱ قبضه اسلحه ساچمه زنی پنچ تیر پران و تعداد ۱۰ تیر جنگی کلاش، ۳ دستگاه خودرو سرقتی، ۲ جفت پلاک سرقتی، ۲ اسلحه فندکی، ۲ دست لباس محلی، ۴ دستگاه گوشی همراه، پوتین، دستکش، کلاه گیس و فانسقه از سارقین کشف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان تاکید کرد: برخورد پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع می‌باشد.

 از دستگیری جویندگان گنج تا انهدام 2 باند سارقین مسلح و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کازرون:

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد در تشریح این خبر بیان داشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر به صورت ویژه در سطح شهرستان به اجراء در آمد.

وی گفت: در اجرای این طرح تعداد ۲۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر و مقدار ۳۸۹ گرم تریاک، ۸۰ گرم سوخته تریاک، ۲۰ گرم هرویین، ۴۷ گرم شیره تریاک، ۱۸۵ گرم تفاله تریاک، ۱۲ گرم شیشه و ۶ حقه وافور از متهمین کشف شد. در این راستا تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهمان دستگیر شده و مواد مکشوفه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عبادی نژاد با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فروش یا توزیع مواد مخدر از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس خبر دهند.

 از دستگیری جویندگان گنج تا انهدام 2 باند سارقین مسلح و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

کشف ۶  فقره سرقت و دستگیر ۱۲ نفر سارق در کازرون:

سرهنگ عبادی نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام كارهاي اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، موفق به شناسایی و دستگيري ۱۲ نفر سارق اماکن خصوصی و سارق منزل  شدند.

سرهنگ عبادی نژاد با اشاره به اينكه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت منزل کشف شد، به شهروندان توصیه كرد: منازل خود را به دوربین مداربسته و قفل های سوییچی مجهز نمایند و از اماکن خود بیشتر مواظبت کنند و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند؛ در صورت هرگونه مشکل با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
با سلام به گردانندگان سایت وزین کازرون نما
کتابخانه های ارشاد ومدنی کازرون متاسفانه عصر پنج شنبه وجمعه ها تعطیل است این درحالی است که دانش اموزان ودانشجویان وپشت کنکوری ها و ...جهت مطالعه به این کتابخانه ها مراجعه میکنند تقاضا داریم از امام جمعه محترم ومسوولین اداره ارشاد که درصورت امکان اگر جمعه هم باز نمیشود حداقل پنج شنبه عصر رو باز باشند به روی جویندگان علم ودانش باسپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸