پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
جانشین فرمانده ناجا در کازرون تاکید کرد:
سردار ایوب سلیمانی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کازرون، گفت: مجموعه انتظامی شهرستان کازرون عملکرد بسیار درخشانی در تأمین امنیت و برخورد با جرایم داشته است.

به گزارش کازرون نمل، جانشین فرمانده ناجا که به منظور شرکت در شورای اداری شهرستان کازرون و بررسی مشکلات کلانتری ها که طی دیدار اخیر فرماندار این شهرستان با وی در تهران مطرح شده بود، بعداز ظهر پنجشنبه 29 آذرماه به کازرون سفر کرده بود، با بیان اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی روند رو به رشدی را طی می کند، افزود: با وجود اقدامات و کارهای مضاعف، در اکثر استان های کشور جرایم کاهش داشته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه فضای مجازی یک ضرورت ملی و از اولویت های ناجا محسوب می شود، افزود: همه پلیس های ما در فضای مجازی باید فعال باشند و معلومات خود را تقویت کنند .

عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان کازرون در تامین امنیت درخشان است

سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت پلیس در حال حاضر به اندازه ای است که برای تأمین امنیت در کشور نیاز به هیچ سازمان دیگری ندارد، گفت: نیروی انتظامی کاملا آماده است تا هر گونه حرکت مخل نظم و امنیت در جامعه را خنثی کند؛ پلیس تنها سازمانی است که همه فعالیت های آن در منظر عموم مردم قرار دارد .

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به حوادث رانندگی در کشور، افزود: ۴۱ درصد از کشته های حوادث رانندگی در صحنه تصادف، ۹ درصد در مسیر بیمارستان و بیش از ۴۳ درصد در بیمارستان ها جان خود را از دست داده اند .

سلیمانی با بیان اینکه استان فارس مقام اول کشور در کاهش جرایم را به خود اختصاص داده است، افزود: جرایم خشن در استان فارس با کاهش ۷۰ درصدی روبرو بوده است .

وی با اشاره به اینکه میانگین رضایتمندی مردم از کلانتری ها در کشور ۷۴ درصد است، گفت: در استان فارس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مأموران کلانتری، بالای ۹۰ درصد است.

گفتنی است: سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا اصالتا کازرونی و اهل بخش خشت شهرستان کازرون می باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲