پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
از سوی پایگاه استنادی علوم اسلام اعلام شد:
از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، استاد مکانیک دانشگاه خلیج فارس اهل بالاده شهرستان کازرون مجددا به عنوان یکی از پژوهشگران یک درصد برتر پر استناد جهان انتخاب شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه خلیج فارس، دکتر پرویز ملک‌زاده استاد گروه مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس، بنابر اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) در بین یک درصد پژوهشگران برتر پراستناد جهان، بر مبنای مقالات و استنادات پایگاه وب علم (Web of Science) قرار گرفت.

وی که در سال‌های گذشته نیز همین عنوان را کسب کرده است، امسال، در مقالات منتشر شده در فاصله ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ میلادی در دو زمینه مهندسی با کسب ۱۲۷۳ استناد و علوم مواد با ۱۳۸۸ استناد در جایگاه یک درصد برتر پژوهشگران پر استناد دنیا قرار گرفت.

انتخاب مجدد نخبه علمی کازرونی به عنوان پژوهشگر یک درصد برتر پر استناد جهان

پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) هر ساله، بر اساس نتایج منتشر شده در وب علم و پایگاه شاخص‌های ضروری علم (ESI) اسامی پژوهشگران برتر پراستناد کشور را استخراج و اعلام می‌کند.

گفتنی است: دکتر ملک‌زاده دوشنبه گذشته طی مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید، همچنین به عنوان پژوهشگر برتر این دانشگاه نیز شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتخاب مجدد نخبه علمی کازرونی به عنوان پژوهشگر یک درصد برتر پر استناد جهان

به گزارش کازرون نما، دکتر پرویز ملک‌زاده اهل بالاده شهرستان کازرون دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی از دانشگاه شیراز و مرتبه استادی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر است که از سوابق علمی و اجرایی ایشان می‌توان به عضویت در ھیئت تحریریه چھار مجله علمی داخلی و خارجی، مدیر گروه مهندسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس، مدیر امور پژوهشی دانشگاه خلیج فارس، دارای h اندیکس 37 در Scopus (h-index in Scopus)، رئیس کمبسیون تخصصی گروه فنی و مھندسی ھیات ممیزه دانشگاه خلیج فارس، ھشت سال پژوھشگر برتر دانشکده مھندسی، سه سال پژوھشگر برتر دانشگاه خلیج فارس و چھار سال پژوھشگر برتر استان بوشھر، داوری بیش از 300 مقاله علمی برای مجلات معتبر، مجری 6 طرح پژوهشی دانشگاهی خاتمه یافته و همچنین در زمره یک در صد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جھان در سال ھای 2014 و 2015 و 2016 بر اساس گزارش پایگاه استنادی علوم جھان اسلام اشاره کرد. وی نزدیک به 150 مقاله ثبت شده در ISI و نیز مجلات علمی و پژوهشی دیگر دارد.


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴