پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۸۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
نماینده استان فارس در شورای عالی استانها:
مهرورز برآورد هزینه پروژه «تونل محرم» در مسیر کازرون به بوشهر را ۱۲۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شاهد هستیم که هر سال یک یا 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌دهند. با این روند تا ۱۰۰ سال اتمام این تونل طول خواهد کشید.

به گزارش کازرون نما، محمدامین مهرورز در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با بیان اینکه متاسفانه راه های مواصلاتی جاده ای در استان فارس ناایمن ترین جاده های بین شهری در کشور است گفت: این ناامین بودن در جاده هایی که به شهرستان کازرون ختم می‌شوند بیشتر مشهود است.

وی گفت: هرساله به واسطه نبود امکانات مکفی در ارائه خدمات راهداری، مشکلات زیادی برای هموطنان ما در بحث تصادفات جاده ای پیش می‌آید. کازرون همواره از لحاظ مطالبات در حوزه برون رفت از بن بست رنج می برد و همواره یکی از عمده ترین مطالبات مردم در حوزه های راه های مواصلاتی بوده است.

پروژه «تونل محرم» در مسیر كازرون به بوشهر تا 100 سال دیگر هم افتتاح نمی شود/مسئولین با مردم شفاف باشند

عضو شورای اسلامی شهر کازرون با بیان اینکه پروژه احداث «تونل محرم» در مسیر کازرون به بوشهر حدود 10 سال است که تعریف شده است افزود: این پروژه به لحاظ مسافتی ۱۳ کیلومتر و زمانی نیم ساعت مسیر استان فارس به بوشهر را کاهش می‌دهد؛ اما متاسفانه هر ساله به  دلایل واهی دولت از اختصاص بودجه کافی به این پروژه ممانعت می‌کند.

نماینده فارس در شورای عالی استان ها برآورد هزینه پروژه فوق را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شاهد هستیم که هر سال یک یا 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌دهند. با این روند تا ۱۰۰ سال اتمام این تونل طول خواهد کشید. بنابراین این تخصیص نه توجیه زمانی و نه توجیه فنی و اقتصادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم که مسئولین با مردم شفاف باشند، تصریح کرد: اگه یک پروژه تعریف و عملیاتی شده است این حق مردم نیست که این گونه در یک کمای فکری و یک انتظار طولانی مدت عمرشان سپری شود. 

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان ها از مسئولین حوزه راه و شهرسازی درخواست کرد که  وعده‌های خود را در این حوزه عملیاتی کنند و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با تخصیص اعتبار ویژه شاهد بازگشایی تونل محرم در مسیر جاده استان فارس به بوشهر باشیم.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
متاسفانه مسئولین بفکر بستن کوله بار خود برای انتخابات مجلس هستند و شعارهای قشنگ و توخالی هم زیاد می دهند # پوپولیست
فردین خداپرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
امروز از تونل محرم دیدن کردم، هزینه و کار زیادی شده اما این سرعت کم پیشرفت علاوه بر زیان اقتصادی هدر رفتن پول و سرمایه ای که تا حالا صرف شده زیانهای بیشماری به اقتصاد مردم شهرستان و اقتصاد ملی میزند، از طرف دیگر احداث هر چه سریعتر جاده باعث نجات جانهای بیشماری خواهد شد.
سپاس از کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸