پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
طی هفته گذشته صورت گرفت:
طی هفته گذشته و به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی، برنامه ها و دیدارهای متنوعی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون جهت گرامیداشت این روز از 12 لغایت 19 مهرماه در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از گزارشات دریافتی از خبرنگار پایگاه پلیس، ویژه برنامه های فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از روز پنجشنبه 12 مهرماه و یک روز قبل از روز نیروی انتظامی با برپایی همایش پیاده روی خانوادگی پرسنل نیرو و غبار روبی قبور شهدا در کازرون آغاز گردید:

پنجشنبه 12 مهرماه 97

 

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون

در این برنامه که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و معاونین و کارکنان و خانواده پرسنل از چهارراه سرباز شروع و تا پارک طالقانی ادامه داشت؛ پس از قرعه کشی از بین شرکت کنندگان به ۱۰ نفر هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

در ادامه سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان پس از سلام و خسته نباشید، سخنان کوتاهی پیرامون هفته ناجا و تعامل و همکاری خانواده ها و پرسنل ایراد نمود. سپس شرکت کنندگان در همان مکان پارک طالقانی صبحانه را صرف نمودند.

 

نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با معاونین، رئیس پلیس های تخصصی و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های تابعه

در این نشست سرهنگ عبادی نژاد از معاونین، رئیس پلیس های تخصصی و فرماندهان "کوپ" به خاطر تلاش و ایجاد نظم و امنیت در ایام محرم، هفته دفاع مقدس و پلیس در صحنه بازگشایی مدارس تقدیر و قدردانی نمود.

 برنامه های متنوع فرماندهی انتظامی کازرون به مناسبت هفته ناجا + عکس

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء

مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده و کارکنان پادگان 07 ارتش، مسئولین ادارات، خانواده محترم شهداء و جانبازان و مردم ولایت مدار در گلزار شهداء امامزاده سید محمد نوربخش و قبور شهدای گمنام به مناسبت هفته ناجا برگزار گردید.

 

جمعه 13 مهر 1397 مصادف با اولین روز هفته ناجا و روز نیروی انتظامی

 

حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در نماز پرشکوه جمعه و برپایی چادر امدادی

در اولین روز هفته ناجا، پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کازرون ضمن حضور حداکثری در نماز پرشکوه جمعه، از سوی ناجا چادر امدادی جهت ارائه خدمات بهداشتی برای نمازگزاران در محل مصلی نماز جمعه کازرون برپا گردیدک

همچنین سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون سخنران ویژه پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کازرون بود.

 فرمانده انتظامی کازرون پس از عرض سلام و تسلیت ایام محرم و صفر و سوگواری سرور و سالار شهیدان به نمازگزاران، طی سخنانی اظهار داشت امنیت یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است که ما باید قدر این نعمت و امنیت را بدانیم؛ و این امنیت بوجود نمی آید جزء با همکاری و تعامل مردم.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل نیروی انتظامی برای به وجود آمدن احساس امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ ندارند، خاطر نشان کرد: ما برای ایجاد امنیت پایدار شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ عبادی نژاد عملکرد نیروی انتظامی شهرستان را برای مردم تشریح و تاکید کرد: پرسنل نیروی انتظامی با جدیت برای ایجاد نظم و امنیت تلاش خواهند نمود.

حجت السلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون نیز در خطبه های نماز جمعه نیز ضمن تبریک هفته ناجا، اقدامات پلیس را در شهرستان خیلی خوب ارزیابی کرد و از مردم خواست با پلیس جهت کاهش جرایم و تصادفات همکاری نمایند.

وی بیان داشت: احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بهتر است؛ که مردم این احساس را حس می کنند.

گفتنی است در فاصله بین نماز ظهر و عصر نیز کارت های حاوی هشدارها و تبریک هفته ناجا در بسته های شیرینی از سوی نیروی انتظامی در بین نمازگزاران توزیع گردید.

 

شنبه 14 مهر 97

 

دیدار صمیمی فرماندار و اعضای شورای اداری شهر کازرون با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون

در این دیدار صمیمی، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون سرهنگ عبادی نژاد ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام محرم و صفر اظهار داشتدر حکومت طاغوت ماموران انتظامی از مردم فاصله داشتند، ولی در حال حاضر نیروی انتظامی با مردم تعامل خیلی خوبی دارد و نیروی انتظامی بدون مردم هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

وی افزود: پلیس با همکاری مردم نظم و امنیت در جامعه ایجاد می نماید و ما شبانه روز تلاش می کنیم که مردم احساس امنیت بیشتری کنند.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون نیز طی سخنانی بیان داشت فرمانده انتظامی شهرستان فرد بسیار خوب و مردمی است و با کمک پرسنل انتظامی شهرستان امنیت بسیار خوبی در این شهرستان برقرار نموده است که به واسطه آن مردم احساس امنیت خیلی خوبی دارند.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان با اهدای شاخه گل به پرسنل، هفته ناجا را تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر کرد.

 

یکشنبه 15 مهرماه 97

 

اجرای مراسم ورزش صبحگاهی به مناسبت در پارک باغ نظر

در این مراسم که با حضور سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون و معاونین و دیگر کارکنان این فرماندهی در پارک باغ نظر برگزار شد، پرسنل با نشاط و روحیه و نیروی مضاعفی در برنامه شرکت نمودند و حرکات ورزشی و نرمش به وسیله مربی و با حضور و همراهی حداکثری پرسنل انجام گرفت.

 

پیام فرماندار شهرستان کازرون به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون طی پیامی هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی شهرستان کازرون تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

نیروی انتظامی به مصداق بیان مقام معظم رهبری از حیث تنوع ماموریت، گستردگی ماموریت و حضور و فراوانی خدماتی که به جامعه ارائه می دهد، سازمان بی نظیری است.

امنیت، اعتماد، پویایی، نشاط و آرامش حاکم بر کشور مرهون تلاش ها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم بوده و امنیت، این گوهر گرانبها را برای شهروندان فراهم کرده و به عنوان يک سازمان جامعه محور و مردمی نقش مهمی در پيشبرد فرآیند قانون مداری و تحقق حقوق شهروندی دارد.

اينجانب ضمن تبريك روز و هفته نيروي انتظامي، مراتب تشكر و قدرداني خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي فرماندهان و سربازان شجاع و ولایتمدار نيروي انتظامي خصوصا در شهرستان کازرون ابراز نموده و اميدوارم در سایه رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) در پاسداري از خون شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبیر و امید در استقرار نظم و امنيت، تأمین آسایش عمومی و فردی جامعه موفق و مويد باشيد.

 

دیدار صمیمی دادستان و رئیس دادگستری کازرون با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون

در این دیدار صمیمی، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی، در خصوص ایجاد مزاحمت و اختلال برخی در حرکت کامیون ها و شبکه حمل و نقل بار جاده ای اظهار داشت پرسنل نیروی انتظامی شهرستان جهت ایجاد امنیت خودروها و کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در جاده های سطح شهرستان تلاش و فعالیت می نمایند و از دادستان و مقام قضایی تقاضا داریم با عاملان ناامنی در جاده ها که به وسیله مامورین دستگیر می شوند برخورد شدیدتری داشته باشند

دادستان شهرستان نیز ضمن حمایت از اقدامات نیروی انتظامی،  قول مسادعد داد که شدیدا با این افراد برخورد نمایند.

 

اهداء خون توسط کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون

جمعی از پرسنل پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون با حضور در سازمان انتقال خون این شهر، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا خون خود را برای معالجه هم وطنان نیازمند به خون، اهدا کردند

 

دیدار و تعامل جانشین فرمانده انتظامی بخش کوهمره نودان با رئیس اداره آموزش و پرورش این بخش

دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان، در دیدار با جانشین فرماندهی انتظامی این بخش ضمن تبریک هفته ناجا از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت در جامعه  قدردانی کرد.

سروان دهقان جانشین فرمانده انتظامی بخش کوهمره نیز در این دیدار از همکاری و تعامل آموزش‌ و پرورش با ناجا و اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی در مدارس قدردانی کرد.

 

دیدار تعامل فرمانده انتظامی بخش جره بالاده با اعضای ناحیه مقاومت سپاه جره بالاده

در این دیدار پاسداران ناحیه مقاومت سپاه بخش جره و بالاده ضمن حضور در دفتر فرمانده انتظامی این بخش، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و پرسنل انتظامی بخش جره و بالاده تبریک گفته و در خصوص همکاری های فی ما بین به تعامل و گفتگو پرداختند

 

دوشنبه 16 مهر 1397

 

دیدار فرمانده پادگان آموزشی شهید قنبر ترابی(۰۷) کازرون با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون

در این دیدار صمیمی، سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به فرمانده ارتش و همراهان اظهار داشت مسئولیت و ماموریت های پلیس بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و در این برهه زمانی که دشمن امنیت اجتماعی کشور را هدف قرار داده، سخت تر و با اینکه پلیس با تمام توان در صحنه ها حضور دارد، اما نیازمند همکاری و همیاری مردم و مسئولین برای ایجاد نظم و امنیت می باشیم.

امیر سرتیپ دوم علی حقیقت جو فرمانده پادگان آموزشی شهید قنبر ترابی کازرون نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی شهرستان و حافظان عرصه نظم و امنیت بیان داشت: ما در هر زمانی از شبانه روز که لازم باشد به کمک پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون خواهیم آمد و تعامل و همکاری ما بسیار خوب و مثال زدنی می باشد.

 

حضور فرمانده انتظامی شهرستان کازرون و همراهان در  دفاتر مطبوعات، رسانه ها و جراید محلی کازرون

در این دیدار صمیمی که با حضور در دفتر روزنامه طلوع و هفته نامه سلمان رخ داد، سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان داشتبرای ایجاد امنیت در شهرستان و جامعه باید همه کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جراید محلی شهرستان تعامل خیلی خوبی با نیروی انتظامی  دارند و با تعامل و همکاری بیشتر می توانیم احساس امنیت را در مردم بالا ببریم.

سرهنگ عبادی نژاد افزود: روزنامه ها و جراید محلی طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند که در بازتاب  واقعیات، دفاع از امنیت و آزادی و اسلام نقش به سزایی دارند.

در پایان با اهداء لوح به مسئولین روزنامه ها و هفته نامه های محلی شهرستان، از آنها تقدیر به عمل آمد

 

حضور کارشناسان انتظامی و اجتماعی جهت آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  در مدراس

کارشناسان انتظامی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کازرون در چهار مدرسه از مدارس شهر کازرون از جمله مدرسه دخترانه شهید دشتبان حضور پیدا کردند و در مورد آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی، پیشگیری از جرائم و دیگر آسیب های اجتماعی به طور چهره به چهره برای دانش آموزان و معلمین به طور مستند صحبت نمودند

 

سه شنبه 17مهر 1397

 

سرکشی ودیدار از خانواده محترم شهداء ناجا در کازرون

در این دیدار که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید و رئیس ادارات شهرستان کازرون صورت پذیرفت، حجت السلام خرسند امام جمعه کازرون طی سخنانی اظهار داشت خانواده محترم شهداء حق زیادی بر گردن مردم و مسئولین دارند لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از خود شهادت نیست.

وی خاطرنشان کرد: شهداء بودند که با فدا کردن جان خود به این کشور عزت دادند.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون نیز بیان داشت خانواده محترم شهداء نور چشم ما هستند؛ اگر شهداء نبودند ما هم نبودیم؛ شهداء برای کشورما امنیت ایجاد کردند و وجود ما از شهداء است.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز پس از تقدیر و تشکر از امام جمعه ؛ فرماندار و همه مسئولین ادارات که در این دیدار حضور داشتند، بیان داشت: خانواده محترم شهداء نور چشم ما هستند که فرزندان این چنینی تربیت نمودند تا با فدا کردن جان خود، به اسلام و کشور عزت و سر افرازی هدیه نمایند.

وی تاکید کرد: امنیتی که ما در این کشور داریم به پاس فداکاری این شهداء است.

 

حضور فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در جمع مردم بخش کوهمره نودان در حسینیه شهر نودان

در این مراسم که بعدازظهر روز سه شنبه در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد، سرهنگ محمد عبادی نژاد  فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در جمع مردم بخش کوهمره نودان اظهار داشتاین بخش مردمی بسیار خوب و لایتمدار دارد که تعامل و همکاری خیلی خوبی با نیروی انتظامی برقرار کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: همین همکاری و تعامل باعث ایجاد امنیت در سطح منطقه و شهرستان شده است و ما برای احساس امنیت در مردم شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است: در این دیدار صمیمی به تعدادی از خانواده های محترم شهداء توسط فرمانده انتظامی شهرستان لوح تقدیر اهداء گردید.

 

چهار شنبه 18 مهر 97

 

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در شهرستان کازرون

مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان، بازنشستگان نیروهای مسلح، معتمدین، اعضای شورای شهر، هیئت های مذهبی، فعالان برون سازمانی و کارکنان انتظامی در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون برگزار شد

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و ارائه گزارش عملکرد یکساله این نیروی در کازرون، با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی (پلیس مقتدر، امین مردم) در سال 97، گفت: اعتماد مردم به پلیس و کسب رضایت مندی آنان و همچنین جلب مشارکت مردم در تأمین امنیت اجتماعی بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

امام جمعه کازرون نیز ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: یکی از لازمه های خدمت ایجاد امنیت پایدار است و آنچه از نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار در جهت ایجاد آرامش امنیت وجود دارد، حضور آگاهانه و مقتدرانه در صحنه های مختلف است که به لطف خداوند امنیت خیلی خوبی در این شهرستان برقرار است.

در پایان این مراسم به تعدادی از خانواده معظم شهدا، بازنشستگان ناجا، پرسنل ساعی و تلاشگر، پرسنل افتخاری، اصحاب رسانه و نگهبان بانک ها با اهداء لوح و هدایا از آن ها تقدیر به عمل آمد.

همچنین اعضای شورای تأمین و شرکت کنندگان از نمایشگاه کشفیات مواد مخدر، اسلحه و مهمات و کالاهای قاچاق که توسط پلیس های تخصصی دایر شده بود بازدید نمودند.

 

برگزاری جلسه با شورای معتمد پلیس

جلسه شورای معتمد پلیس در مسجد جامع شهداء کازرون با حضور فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، معاونین، رییس پلیس های تخصصی و رییس کلانتری ها و معتمدین محلی شهر کازرون به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار گردید.

در این جلسه سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشتامنیت ایجاد نمی شود جز با همکاری و تعامل مردم.

وی خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به پلیس و کسب رضایت مندی آنان و جلب مشارکت مردم در تامین اجتماعی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است.

سرهنگ عبادی نژاد افزود: پلیس باید طوری در جامعه رفتار نماید که وقتی مردم او را می بینند احساس آرامش و امنیت کنند و هنگامی که سارق یا متخلف و قانون شکن او را می بیند احساس ترس و ناامنی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه نیازمند مردم و معتمدین است، تاکید کرد: هرچه مردم بیشتر با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند احساس امنیت در مردم بیشتر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: پلیس شبانه روز برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه تلاش خواهد کرد و از همه معتمدین و عزیزانی که در این جلسه شرف حضور دارند بسیار تقدیر و تشکر می نمایم.

گفتنی است: در پایان این جلسه از معتمدینی که همکاری بیشتری با پلیس داشتند با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 برنامه های متنوع فرماندهی انتظامی کازرون به مناسبت هفته ناجا + عکس

حضور کارشناسان انتظامی در مدارس بخش کوهمره نودان

جلسه  آموزشی آسیب های اجتماعی (پیشگیری  از اعتیاد و فضای مجازی) با حضور کارشناسان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون در دبیرستان دخترانه زینب کبری و مدرسه متوسطه اول پسرانه شهید زارعی شهر نودان با همکاری بخش انتظامی و اداره آموزش و پرورش و اداره بهزیستی بخش کوهمره نودان برگزار شد

این مراسم با حضور سروان دهقان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بخش کوهمره نودان، عباسی کارشناس امور تربیتی و نادری از بازرسی نیروی انتظامی و با همکاری همتی کارشناس آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان و نیز خانم پیر حسینی مسئول بهزیستی نودان و اعضای پیشگیری آسیب های اجتماعی بهزیستی خانم ها معصومه دهداری و سارا کارگر برگزار گردید.

گفتنی است: در این جلسه سروان دهقان، عباسی و خانم ها معصومه دهداری و سارا کارگر پیرامون آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و خطرات و عوارض مصرف مواد اعتیاد آور و همچنین در بحث فضای مجازی و استفاده نادرست از تلفن همراه و آسیب های آن و اورژانس اجتماعی و آشنایی با تلفن های این مرکز به دانش آموزان مدارس آموزش هایی ارائه نمودند.

 برنامه های متنوع فرماندهی انتظامی کازرون به مناسبت هفته ناجا + عکس

پنجشنبه 19 مهر 97

 

دیدار صمیمی امام جمعه بخش چنارشاهیجان و همراهان با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون

در این دیدار صمیمی سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به امام جمعه و بخشدار بخش چنارشاهیجان و همراهان ایشان، بیان داشت امنیت نعمت بزرگی است که باید همه قدر آن را بدانیم؛ همه مردم، مسولین، ادارات و سازمان ها باید برای ایجاد امنیت مطلوب و پایدار تلاش و کوشش نمایند.

حجت السلام انصاری امام جمعه قائمیه نیز هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.

 برنامه های متنوع فرماندهی انتظامی کازرون به مناسبت هفته ناجا + عکس

دیدار کارکنان بنیاد شهید با فرمانده انتظامی کازرون

همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی، رییس و کارکنان بنیاد شهید کازرون با حضور در دفتر فرماندهی منظقه انتظامی این شهرستان با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا احمد رضازاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از پرسنل شجاع و پر تلاش این نیرو گفت: نیروی انتظامی امروز فعالیت های بسیار گسترده ای در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه انجام می دهد که از چشم مردم دور نیست و شبانه روز تلاش می کند تا در عرصه های مختلف امنیت را برقرار کند. مواجهه با جریانات مختلف ضد اجتماعی و ضد امنیتی خطرات بسیاری برای پرسنل نیروی انتظامی دارد اما پلیس هرگز عقب نشینی نکرده و با اقتدار با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی و افراد متخلف برخورد می کند و در این راه شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است. این جانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری از رشادت های پلیس قدردانی می کنم و امیدوارم خداوند توفیقات خود را شامل حال شما و افراد تحت امرتان نماید و علو درجات شهدای نیروی انتظامی را از درگاه خداوند خواستارم.

سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بنیاد شهید برای رسیدگی به امور خانواده های شهدای انتظامی گفت: امروز پلیس یک نیروی مردمی است و همواره سعی دارد با مدارا و همراهی مردم حس اعتماد را به مردم القا کند و تا آن جا که امنیت مردم مختل نشود سعی می کند در ناراحتی های به حق مردم که گاها در اثر درخواست های صنفی به وجود می آید کنار مردم باشد و هر چند برخی اوقات اجازه استفاده از قانون و برخورد با اجتماعات غیر قانونی وجود دارد سعی در حل مسالمت آمیز مسائل دارد اما گاهی تحریکات دشمنان داخلی و خارجی باعث بروز آسیب های اجتماعی است که پلیس وظیفه دارد با اقتدار با افراد هنجار شکن مقابله کند و طبعا در این راه تعداد زیادی از همکاران ما شهید یا جانباز می شوند. نیروی انتظامی افتخار می کند که فقط در سطح شهرستان کازرون هفتاد شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرده است و همین مساله شهادت، باعث بالا رفتن انگیزه نیروهای ما در برخورد با اشرار است. در امر رسیدگی به امورات خانواده های شهدای انتظامی همواره همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و بنیاد شهید بوده است که امیدوارم از این پس هماهنگی ها بیشتر و خدمت رسانی به این عزیزان بهتر شود.

دوشنبه 23 مهر 97

 

دیدار صمیمی فرماندار شهرستان کازرون و همراهان با فرمانده و کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون

در این دیدار سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و همراهان، بیان داشت پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان به طور شبانه روزی مخصوصا در ایام هفته ناجا تلاش خیلی خوبی از خود نشان دادند و خدمات مضاعفی به مردم ارئه نمودند.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون نیز طی سخنانی بیان داشتپرسنل نیروی انتظامی با امکانات کمی که در اختیار دارند بیشترین تلاش و فعالیت جهت ایجاد امنیت را از خود نشان می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان به جمعی از معاونین و رئیس پلیس های تخصصی و فرماندهان کلانتری و پاسگاه ها لوح تقدیر و هدایا اهداء گردید.


نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹