پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
به مناسبت روز جهانی گردشگری:
به مناسبت روز جهانی گردشگری بازدید از مجموعه های تاریخی و گردشگری کازرون فردا پنجشنبه 5 مهرماه رایگان است

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری با اشاره به پنجم مهرماه روز جهانی گردشگری اظهار داشت: شعار امسال "گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک" اعلام شده است.

وی افزود: گردشگری فارس با تنوع در حوزه‌های مختلف، ایجاد استراتژی‌های نوآورانه دیجیتالی در گسترش کارآفرینی و توانمندسازی جوامع بومی این صنعت را دنبال می‌کند. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: استفاده از ظرفیت برنامه‌های اجتماعی در فضای مجازی و برنامه‌ریزی هدفمند در ارائه خدمات در سطح جهانی توسط فعالان گردشگری، فرصت‌ مغتنمی است که باید بیش از پیش در عصر فنآوری مورد توجه قرار دهیم و به بهترین شکل از آنها بهره‌مند شویم.

امیری به همزمانی هفته گردشگری  با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و در اعلام برنامه‌های این هفته گفت: در نظر داریم در تورهای گردشگری شیرازگردی، موزه دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاصد بازدید در نظر گرفته شود.

5 مهرماه بازدید از مجموعه های تاریخی کازرون رایگان است

وی بیان کرد: گلباران قبور شهدا، افتتاح یک اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شیراز، برگزاری دو سمینار آموزشی با موضوع گردشگری الکترونیک و بوم گردی، برگزاری تور بافت تاریخی- فرهنگی، برگزاری سمینار گردشگری در هتل آپادانای تخت جمشید، تقدیر از جانبازان و رزمندگان فعال در حوزه گردشگری و برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های صنوف گردشگری از دیگر برنامه‌های این اداره کل است. 

بنابر این گزارش بازدید از آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریمخانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان، موزه پارس، موزه گرمابه حمام وکیل، تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، نقش رجب، شهر تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، موزه مردم شناسی کازرون، قلعه دختر، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، موزه خط و کتابت نی‌ریز و موزه باغ نشاط لار برای گردشگران و همه هموطنان روز پنجم مهرماه رایگان است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳