پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
به دلیل مشکلات مالی:
تیم هندبال کازرون و اصفهان، دو نماینده ایران به دلیل مشکلات ارزی و مالی از حضور در رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا انصراف دادند.

به گزارش کازرون نما، در حالیکه قرار بود دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان نمایندگان ایران راهی رقابت های جام باشگاه های آسیا شوند، به دلیل مشکلات ارزی و مالی از حضور در این دیدارها انصراف دادند.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال ضمن تائید این خبر گفت: ما قرار بود در اواسط زمان برگزاری لیگ برتر هندبال، سه هفته را به دلیل حضور دو نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا تعطیل کنیم اما با توجه به انصراف نمایندگان کشورمان این تعطیلی دیگر اعمال نمی شود.

تیم هندبال مردان کازرون از رقابت های آسیایی انصراف داد

وی در خصوص دلیل انصراف نمایندگان ایران از حضور در مسابقات باشگاه های آسیا افزود: قرار بود دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آبان ماه راهی این رقابت ها شوند اما به دلیل مشکلات ارزی و مالی از شرکت در این دیدارها انصراف داده اند.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: این دو تیم تنها اعلام آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات به کمیته برگزاری اعلام کرده بودند و قرعه کشی دیدارها انجام نشده بنابراین مشکلی از بابت این مسئله برای آنها پیش نمی آید.

وی تصریح کرد: البته نماینده بانوان ایران تا این زمان قرار است در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کند. حامی مالی شهید چمران لارستان تاکنون از این تیم حمایت کرده و قرار است این تیم مهرماه راهی این رقابت ها شود

به گزارش کازرون نما، پیش از این مدیرکل ورزش و جوانان فارس از قول مساعد استانداری برای کمک مالی به تیم هندبال کازرون برای حضور قدرت مند در جام باشگاه های آسیا خبر داده بود .وی همچنین وعده کرده بود به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات امسال اداره کل ورزش و جوانان، ممکن است این پول به صورت تنخواه یا قرض از فرمانداری کازرون پرداخت و سپس جایگزین شود

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲