پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
فرمانده ناحیه مقاومت کازرون اعلام کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت کازرون گفت: بر اساس دستور رئیس سازمان بسیج کشور 15 گروه جهادی در این شهرستان برای اعزام به مناطق محروم آماده شده اند.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان چهارشنبه گذشته در نشست با مسئولان شهرستان کازرون گفت: این 15 گروه جهادی به 15 روستای محروم و چند محله در شهر کازرون اعزام می شوند
فرمانده ناحیه مقاومت کازرون گفت: هرگروه متشکل از 15 تا 20 نفر است که با هدف آسیب شناسی، ایجاد شور نشاط و ترویج تفکر بسیجی عمرانی فرهنگی در بین اقشار مختلف مردم مناطق کم برخوردار و محروم در روستاها حضور پیدا می کنند.
در این جلسه مدیران برای شرکت در این امر مهم جهادی و برای رفع محرومیت از مناطق محروم در بخش های مختلف اعلام آمادگی کردند.

15 گروه جهادی آماده اعزام به مناطق محروم کازرون هستند

شبکه بهداشت و درمان کازرون اعلام کرد: تا پایان اجرای این رزمایش هر روز یک پزشک متخصص به یکی از روستاها اعزام خواهد شد و بیماران را رایگان ویزیت خواهند کرد.

همچنین جمعیت هلال احمر هم اعلام آمادگی کرد که کاروانی با عنوان کاروان نیکوکاری همراه با پزشک و تامین داروی رایگان به روستاهای هدف اعزام کند

در این جلسه جهاد کشاورزی اعلام کرد در مدت اجرای این رزمایش که تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت در هر روستای محروم یک نفر که آمادگی داشته باشد در یک دوره آموزش گلخانه ای شرکت می کند و پس از اتمام دوره تسهیلات کامل برای ایجاد محصولات گلخانه ای در همان روستا پرداخت خواهیم کرد.

در این جلسه دیگر مسئولان از جمله کمیته امداد امام خمینی و شورای شهر کازرون برای رفع مشکل مناطق محروم و حضور فعال دراین حرکت جهادی قول مساعد دادند.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳