پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
فرماندار کازرون در جمع بازاریان:
فرماندار کازرون در جلسه بازاریان شهرستان حضور یافت و پس از شنیدن سخنان آنان درباره معضلات گفت: مشکلات را با همکاری شما مردم حل خواهیم کرد.

به گزارش کازرون نما، داریوش دهقان فرماندار کازرون در این جلسه که در مسجد بازار کازرون برگزار شد اعلام کرد: برای جبران عقب ماندگی این شهرستان باید بیش از گذشته مردم در کنار مسئولان تلاش کنند چون در این وضعیت اقتصادی و بدون وحدت نمی شود کاری کرد
در این جلسه که شامگاه 14 شهریور برگزار شد، چند تن از بازاریان خطاب به فرماندار کازرون گفتند: یکی از مشکلات و دغدغه های مردم وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان است.
آنان اعلام کردند: تنها بیمارستان کازرون جوابگوی بیش از300 هزارنفر جمعیت این شهرستان نیست واین بیمارستان باید پاسخگوی جمعیت شهرستان های اطراف و مشکلات تصادفات جاده ای هم باشد
فرد دیگری گفت: در حالی که ساختمان بیمارستان امام علی دانشگاه آزاد اسلامی چند سالی است تمام شده، بدون تجهیزات رها شده است و یا بیمارستان 206 تختخوابی که با تقریبا حدود 10 تا 15 در صد پیشرفت کار، تعطیل است
یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت: چرا کار تونل حیاتی محرم که سالها است در محورکازرون - بوشهردر دست احداث است و قرار بود با اتمام این تونل، کازرون را از بن بست نجات دهد، به تعطیلی کشیده شده است؟ 

مشکلات را با همکاری مردم حل می کنیم
در این جلسه نظارت بر قیمت ها، حفظ امنیت بازار، افزایش مبالغی در قبض های آب و برق بدون شفاف سازی برای مردم، ساخت کمربندی برای جلوگیری از ورود کامیون های سنگین در شهر که با حوادث همراه شده، حل مشکل ترافیکی شهر، حل معضل بیکاری از جمله مواردی بود که مطرح شد.
همچنین استقرار مرکزیت مجموعه ساسانی در کازرون به دلیل اهمیت آثار بزرگی که در این شهرستان وجود دارد از خواسته های مردم بود.
در این نشست علی باقری شهردار کازرون، سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون ومحمدرضا معینی رئیس میراث فرهنگی کازرون به سئوالات شرکت کنندگان در زمینه معضل ترافیک شهر، حفاظت از بازار کازرون و عدم انتقال پایگاه ساسانی به شهرستان دیگر پاسخ دادند.
معینی رئیس میراث فرهنگی کازرون گفت: هنوز لوح ثبت جهانی محور ساسانی دریافت نشده است که معلوم شود مرکزیت در کدام شهرستان قرار بگیرد که پس از دریافت لوح بطور کامل می توان گفت که مرکزو پایگاه محور ساسانی کجاست وقطعا که ما پیگیر این موضوع هستیم.
فرماندار کازرون در جمع بندی مسائل مطرح شده به نقش مهم و موثر بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بازار را می توان به یک دانشگاه سیاسی تشبیه کرد.
دهقان افزود:اگر امروز مشکل بیکاری و یا مسائل اقتصادی و گرانی است تاثیرگذاری آن بر روی بازار بسیار است.
فرماندار کازرون گفت:تلاش کردیم که کار تونل محرم تعطیل نشود،درباره بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی باید مسئولان بهداشت و درمان کشورتصمیم گیری کنند و پیگیر مطالعات تونل دیکانک هستیم که امیدوارم تا سال آینده به نتیجه خوب برسیم.
وی ادامه داد: در زمینه حل مشکل آب روستاها و شهر کازرون کارهای خوبی انجام گرفته است و کار تصفیه خانه شهر کازرون هم آغاز شده است.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
حرف درمانی بس است لطف اقدام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲