پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
در پایان رقابت های ملی در کرمانشاه:
در پایان رقابت های پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه، نفرات برتر این رقابت ها در 2 رشته ریس توگل و اسپورت کلاس معرفی شدند که طی آن خلبان کازرونی تیم فارس موفق شد عنوان نایب قهرمانی رشته ریس توگل را کسب نماید.

به گزارش کازرون نما، رضا رضازاده خلبان پاراگلایدر کازرونی عضو تیم پاراگلایدر فارس و تیم ملی، در این دوره از مسابقات که به مدت یک هفته و از 6 تا 12 مردادماه در سایت "ویس قرنی" روانسر استان کرمانشاه برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رشته "ریس توگل" آقایان گردید.

خلبان کازرونی نایب قهرمان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور شد

در همین رابطه محمدرضا نقدی رئیس کمیته ورزش های هوایی استان کرمانشاه اظهار داشت: رقابت های امسال با حضور 120 خلبان در رشته مسافت و در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی یادآور شد: مسابقات آقایان در 2 رشته "ریس توگل" و "اسپورت کلاس" و مسابقات بانوان نیز در یک بخش پروازی برگزار و نفرات برتر نیز مشخص شدند.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان و رشته ریس توگل؛ علی اختری از تبریز، رضا رضازاده از شیراز و شاهین فلاح از تهران به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

خلبان کازرونی نایب قهرمان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور شد

نقدی یادآوری کرد: در رشته اسپورت کلاس نیز حامد دلشاد از زنجان قهرمان شد و عرفان عطایی و محمد مجلل مهر هر دو از تهران نیز دوم و سوم شدند.

مسئول ورزش های هوایی استان به نتایج بخش بانوان نیز اشاره و اظهار کرد: فاطمه افتخاری از اصفهان، مریم حاج اسدالله از تهران و الهام محمدی از زنجان ورزشکارانی بودند که به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

خلبان کازرونی نایب قهرمان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور شد

وی در پایان اظهار داشت: این رقابت ها به مدت یک هفته در سایت پروازی ویس قرنی واقع در 20 کیلومتری شهر روانسر برگزار شد.

گفتنی است: این خلبان پرتلاش کازرونی شهریورماه سال گذشته نیز در مسابقات قهرمانی کشوری پاراگلایدر که در شهرستان دماوند برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و دعوت به اردوی تیم ملی این ورزش هوایی گردید و در اردوی تیم ملی ایران در کشور نپال نیز حضور یافته و عملکرد موفقی داشت.


نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴