پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
به همت ورثه خیر مرحوم فخری کازرونی:
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون که به همت ورثه خیر مرحوم حاج غلامحسین فخری با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال احداث گردیده افتتاح شد.

به گزارش کازرون نما، دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عصر دیروز در آیین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون که با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان کازرون و دیگر مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: این بخش با همت خیرین ورثه حاج غلامحسین فخری با 18 تخت دیالیز و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم از اعزام بیماران به مرکز استان کم کنیم، گفت: کازرون، مرودشت و آباده در اولویت برای راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب هستند.


علی بهادر با اشاره به بخش شیمی‌درمانی بیمارستان کازرون افزود: ساختمان این بخش تمام شده و در مرحله تجهیزات است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان امام علی(ع) کازرون نیز همکاری لازم را انجام دادیم که تجهیزات این بیمارستان توسط شرکتی انجام شود و تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کازرون گفت: بیمارستان قائمیه نیز در حال اتمام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهادر با بیان اینکه شهرستان کازرون با توجه به اینکه قطب پزشکی غرب استان است، حتماً باید در این زمینه توسعه پیدا کند، افزود: در فعال کردن بخش خصوصی در چهارچوب قانون هیچ مانعی نداریم


منبع عکس: سایت دانشگاه علوم پزشکی فارس
نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹