پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
طبق ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) صورت گرفت:
در آخرین رتبه بندی دانشگاه های جامع (شامل دانشگاه های دولتی و پیام نور) کشور توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام( ISC )که در سال تحصیلی 1396-1395 انجام و منتشر شده است، رتبه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بازه رتبه ای 41 الی 50 قرار گرفت .

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران، در این رتبه بندی، در منطقه هفت کشوری  که شامل دانشگاه های جامع استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد می باشد، دانشگاه سلمان فارسی کازرون بعد از دانشگاه های شیراز، یاسوج و خلیج فارس بوشهر رتبه چهارم و در بین دانشگاه های جامع استان فارس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

ارتقا رتبه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در نظام رتبه بندی

گفتنی است: در این رتبه بندی، شاخص پژوهش بیشترین سهم (وزن) را داراست که 58 درصد این امتیازات را در برمی گیرد. در این شاخص، رتبه پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بین دانشگاه های جامع  کشور 29، در منطقه هفت کشور رتبه سوم و در استان فارس رتبه دوم می باشد.

ارتقا رتبه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در نظام رتبه بندی

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISLAMIC WORLD SCIENCE CITATION CENTER ) که به اختصار ISC نمایش داده می شود، پایگاهی استنادی، مستقل، خاص دانشمندان جهان اسلام و مراکز اسلامی و مرتبط با سایر پایگاههای استنادی علمی جهان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شده است. یکی از وظایف اصلی این پایگاه، رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام به ویژه رتبه بندی دانشگاه های کشور می باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳