پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
به مناسبت روز شوراها:
همزمان با نهم اردیبهشت روز شوراهای اسلامی، شهردار و مدیران شهرداری با حضور در سالن جلسات شورای اسلامی شهر با اعضای شورای اسلامی شهر دیدار کردند.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، شهردار کازرون در این دیدار ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی شوراها نقش پر رنگ تری نسبت به گذشته در اداره امور شهری دارند و حضور منتخبین مردم در اداره شهر نمونه بارزی از مردم سالاری دینی است.

مهندس علی باقری عنوان کرد: وجود شوراها در شهرها به عنوان یک پارلمان محلی می تواند بخشی از خلاءها و نواقص که در قانون وجود دارد را رفع کند.

وی تصریح کرد: بی تردید شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان، با حاكميت جامعه هستند. حفظ هويت و اصالت شهری، ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهاي دين و اخلاق و اهتمام به سلامت محيط زيست جزء در سایه همت عالی شما بزرگواران میسر نخواهد بود .

وی ادامه داد: روز ایجاد شوراهای اسلامی که زمینه ساز اثرگذاری روشن مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه منحصربفرد را در تحولات ساختار شهری بدست آورده است .

از اعضای شورای اسلامی شهر کازرون تجلیل شد

مهندس باقری در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش بی وقفه مدیران و پرسنل خدوم شهرداری رضایتمندی مردم شریف کازرون حاصل شود.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر کازرون اظهار داشت: شورای پنجم از ابتدا سعی نموده با همگرایی، همدلی، تعامل، برنامه محور بودن و شفافیت زمینه عملکرد مثبت شهرداری در بخشهای مختلف و رضایت شهروندان را فراهم نماید.

محسن روزبهی عنوان کرد: مجموعه شهرداری با بحران ها و چالش های زیادی مواجه است که باید با همکاری هم مدیریت شود و با یک برنامه ریزی صحیح موانع را رفع کنیم که این امر خود یک هنر است و بار اصلی آن روی دوش مجموعه شهرداری است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تجلیل به عمل آمد.


نویسنده: روابط عمومی شهرداری و شورای شهر کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷