پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به دلیل بدهی مالی به شرکت پشتیبان سایت صورت گرفت:
در سال های اخیر با توجه به افزایش روزافزون حجم اطلاعات موجود در سایت که به صورت طبیعی نیازمند افزایش حجم فضای سایت است و نیز ارتقای نسخه نرم افزار و لزوم ایجاد امکانات جدید میزان هزینه های سایت به شکلی بالا رفته که با بودجه های شخصی امکان تامین این هزینه ها برایمان ممکن نمی باشد.

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند فعالیت سایت کازرون نما به علت بدهی مالی به پشتیبان فنی خود تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کازرون نما نخستین سایت جامع شهرستانی است که از تابستان 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ضمن فعالیت خبری و تحلیلی، خدمات و نوآوری های بسیاری در عرصه رسانه ای شهرستان کازرون داشته است.

این سایت که تنها رسانه خبری مجازی دارای شناسنامه قانونی در سطح شهرستان کازرون است در حدود یک دهه فعالیت خود توانسته است گام ها و نوآوری های متعددی برای معرفی این شهرستان پرافتخار و مطالبات مردم فهیم آن بردارد.

اما به دلیل اصرار و تاکید بر مشی معتدل و مستقل خود و عدم وابستگی به گروه ها و جریان های سیاسی همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده، با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است.

این سایت طی سال های گذشته علی رغم پوشش مناسب فعالیت های مسئولان شهرستان (با گرایش های مختلف) جز در موارد بسیار اندکی نه تنها از پشتیبانی و حمایت آنها برخوردار نبوده است، بلکه همواره گلایه ها و انتقادات آنها را به جان خریده تا پلی میان مردم و مسئولان باشد.

در سالهای اخیر با توجه به افزایش روزافزون حجم اطلاعات موجود در سایت که به صورت طبیعی نیازمند افزایش حجم فضای سایت است و نیز ارتقای نسخه نرم افزار و لزوم ایجاد امکانات جدید میزان هزینه های سایت به شکلی بالا رفته که با بودجه های شخصی امکان تامین این هزینه ها برایمان ممکن نمی باشد.

به عنوان نمونه در دو سال گذشته بیش از 5 میلیون تومان از بدهی سایت را با قرض پرداخته ایم و اخیرا نیز با حدود 5 میلیون تومان بدهی دیگر به شرکت پستیبان سایت مواجه هستیم.

این در حالی است که تنها ممر درآمد سایت تبلیغات اندکی است که در بعضی ایام خاص مانند انتخابات صورت می گرفته است.

کازرون نما هیچگاه انتظار کمک مستقیم از هیچ نهادی نداشته اما حداقل انتظار می رفت ارگان ها و نهادها و حتی بخش خصوصی برای حمایت و کمک به یک رسانه خودجوش که هیچ منبع درآمدی ندارد، به بسته های تبلیغاتی پیشنهادی این سایت توجه کرده تا هم هزینه های مالی سایت تامین گردد و هم ادارات و ارگان ها از امکانات و زیرساخت ها و نرم افزار قوی و کامل سایت به عنوان یک کانال روابط عمومی و تبلیغی برای خود بهره مند شوند

به هر حال اکنون به دلیل بدهی انباشته از سال های قبل به پشتیبان فنی سایت، این شرکت با توجه به اخطارهای قبلی و عدم موفقیت مدیران سایت در تامین مبلغ بدهی، دسترسی به بخش مدیریت و امکان به روزرسانی سایت را برای مدیران و ادمین قطع کرده است. لذا فعلا و تا زمان تسویه این بدهی سایت به روز رسانی نخواهد شد و امکان تایید و انتشار نظرات نیز فعلا وجود ندارد.

امیدواریم طی روزهای آینده با حمایت مسئولین و مردم این مشکل برطرف شود و تنها رسانه برخط مجوزدار شهرستان کازرون بتواند همچنان چون یک دهه گذشته با مشی معتدل و مستقل خود فعالیت نماید.

از مخاطبان خوب و همیشگی کازرون نما می خواهیم فعلا اخبار کازرون را از طریق کانال تلگرامی کازرون نما به آدرس @kazeroonnema_ir دنبال نمایند. همچنین علاقمندان برای عضویت در کانال تلگرامی ما می توانند از طریق لینک https://telegram.me/kazeroonnema_ir اقدام کنند.

با ما در ارتباط باشید: kazeroonnema.ir@gmail.com

نویسنده: کازرون نما
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
من حاضرم برم مکه وپولش خرج سایت کازرون نما کنم ولی تعطیل نشه
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
shoma mituni mesle kheyli jahaye dige fund raising konid mesle wikipedia
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
خدا را شکر.. بس که اخبار مخرب منتشر کردی. فقط دنبال انتقاد غیرمنصفانه و از آب گل آلود ماهی گرفتن بودید...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲