پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
توسط شهرداری:
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، شهرداری کازرون به منظور پاسداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با ساماندهی و برنامه ریزی در جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم دهه محرم در سطح شهر کازرون اقدامات لازم را به انجام رسانیده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری کازرون، درهمین راستا شهرداری با نصب بنرها و پرچم های عزاداری، سیاهپوش کردن میدان ها، بلوارهای سطح شهر، تنظیف شبانه روزی مسیر راه پیمایی هیئت ها و دسته های عزاداری در سطح شهر و لکه گیری آسفالت در هسته مرکزی شهر و معابری که منتهی به مساجد و حسینه های عزاداری می باشد، جهت تسهیل در برگزاری برنامه های این ایام شریف اقدامات لازم را به انجام رسانید.

شهر کازرون به مناسبت ماه محرم سیاه پوش شد

همچنین شهرداری کازرون در کنار دیگر شهروندان با باورمندی به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی برای تبین فرهنگ عاشورایی است، نسبت به سیاه پوش کردن فضای داخلی و بیرونی شهرداری و چاپ و نصب بنرهای ایام محرم و دفاع مقدس اقدام نموده است.

روابط عمومی شهرداری اظهار داشت: لازم است هیأت های مذهبی با رعایت نکات ایمنی در برپایی خیمه ها همچون سال های گذشته اهتمام لازم را داشته باشند و در جهت موارد بهداشتی و زیست محیطی برای توزیع نذورات خود اقدام نمایند.

شهر کازرون به مناسبت ماه محرم سیاه پوش شد

شایان ذکر است که با آغاز ماه محرم در حرکتی نمادین مسئولین و پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با امام جمعه محترم و فرماندار معزز، پرچم یا حسین(ع) را به ارتفاع 40 متر در ورودی شرقی شهر در میدان بعثت به اهتزاز درآوردند.

نویسنده: روابط عمومی شهرداری کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷