پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
با همکاری فنی و حرفه ای و کمیته امداد و فرمانداری کازرون:
با حمایت و پیگیری فرمانداری شهرستان کازرون و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای فارس و کمیته امداد فارس و همکاری یک شرکت فناور، کارگاه تولیدی مهارتی تکاپو در راستای تامین نیازهای تجهیزات یکبار مصرف بیمارستانی در کازرون تاسیس و افتتاح گردید.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، این کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید ماهیانه ده هزار محصول یکبار مصرف و با سرمایه گذاری اولیه ۵ میلیارد ریال، فرصت اشتغال مستقیم ۱۵ نفر از نیروهای شهرستانی که دوره های مهارت را در مراکز آموزش فنی حرفه ای سپری کرده اند بوجود آورده است.

کارگاه تولیدی مهارتی تکاپو در کازرون تاسیس و به بهره برداری رسید‌

در همین خصوص و با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و محروم شهرستان، در این کارگاه از مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استفاده شده است.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه نماینده شهرستان کازرون، فرماندار، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس، مدیر کل فنی و حرفه ای فارس و جمعی از مدیران شهرستان کازرون حضور داشتند.

کارگاه تولیدی مهارتی تکاپو در کازرون تاسیس و به بهره برداری رسید‌

فرماندار کازرون در مراسم افتتاحیه این کارگاه ضمن تاکید بر اهتمام دولت به ایجاد فرصت های کارآفرینی اعلام داشت: با تاسیس این کارگاه تولیدی تمامی نیاز  شهرستان کازرون و شهرهای اطراف تامین خواهد شد در حالیکه این نیازها در گذشته با هزینه های بیشتر و زمان بیشتر از استان های دیگر تامین می گردید.

کارگاه تولیدی مهارتی تکاپو در کازرون تاسیس و به بهره برداری رسید‌

همچنین در حاشیه این مراسم، نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی از توافق اولیه جهت توسعه این کارگاه تولیدی در زمینه تولید محصولات جدید شامل تجهیزات پزشکی در ۶ ماه آینده خبر داد.

نویسنده: روابط عمومی فرمانداری کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴