پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
انا لله و انا الیه راجعون:
شب گذشته، مصادف با شب اول ماه محرم، حاج حیدر پورزاد خادم اهل بیت(ع)، خیر و کارآفرین کازرونی دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش کازرون نما، حاج حیدر پورزاد داوطلب جمعیت هلال احمر و از خیرین و کارآفرینان کازرونی مقیم شیراز بود که در زمینه کمک به ساخت، تجهیز و راه اندازی پایگاه های امداد هلال و احمر و پایگاه های اورژانس، از جمله پایگاه اورژانس جاده ای دشت برم و پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در منطقه کمارج کازرون و نیز فعالیت های خیریه دیگر فعال و پیشگام بود و به همین سبب در اردیبهشت ماه سال 94 در همایش بزرگ داوطلبان هلال احمر با عنوان «انسان مهربان، دنیای آرام» از طرف رئیس جمهور روحانی و با حضور رئیس کل جمعیت هلال احمر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حاج حیدر پورزاد خیر کازرونی در شب اول ماه محرم دعوت حق را لبیک گفت

این نیکوکار کازرونی علاوه بر ساخت و تجهیز کامل پایگاه امداد و نجات جاده ای دشت برم در محور کازرون به شیراز، و خرید و تجهیز آمبولانس جهت این پایگاه، و اهدای یکدستگاه آمبولانس به جمعیت هلال احمر کازرون، فعالیت های نیکوکارانه دیگری از جمله احداث غسالخانه در شهر نودان کازرون، احداث سردخانه سیار، کمک مستمر سالیانه به بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای شیراز، کمک به بنیاد نخبگان فارس جهت حمایت از دانش آموزان و نخبگان علمی این استان و نیز کمک به ساخت حسینیه کازرونی ها مقیم شیراز را در کارنامه فعالیت های انسان دوستانه و خداپسندانه خود داشت.

حاج حیدر پورزاد خیر کازرونی در شب اول ماه محرم دعوت حق را لبیک گفت

حاج حیدر پورزاد که از عاشقان و خادمان اهل بیت(ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) بود، شامگاه پنجشنبه 30 شهریور 96 همزمان با شب اول محرم در سن 72 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.


گفتنی است: اطلاعات تکمیلی در خصوص مراسم تشییع و تدفین و نیز مجلس یادبود آن مرحوم به محض دریافت به اطلاع مخاطبان و همشهریان عزیز خواهد رسید

حاج حیدر پورزاد خیر کازرونی در شب اول ماه محرم دعوت حق را لبیک گفت

کازرون نما ضایعه درگذشت این مرد نیکوکار را به خانواده و فرزندان و بازماندگان ایشان و نیز مردم کازرون تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر بر مصیبت از درگاه خداوند مسالت می نماید

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران, کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران. هر کو شراب فرقت روزی چشیده باشد, داند که سخت باشد قطع امیدواران-چه سخت است ندیدن بزرگ مرد کازرون و استان حاج حیدر عزیز که این شبها بخصوص در حسینه کازرونیهای شیراز محلی که شبهای محرم انجا بود جایش خالیست روحش شاد و قرین رحمت پروردگار باد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴