پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
توسط آموزش و پرورش کازرون و صندوق قرآنی غدیر:
با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کازرون و صندوق قرض الحسنه قرآنی غدیر وابسته به این مدیریت، جشن بزرگ غدیر در کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، جشن بزرگ عید سعید غدیر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کازرون و صندوق قرض­الحسنه قرآنی غدیر وابسته به این مدیریت، با حضور حاج آقا عزمی، مدرس حوزه و دانشگاه، مدیر، معاونین و فرهنگیان آموزش و پرورش این شهر به همراه خانواده های آنان در سالن کانون فرهنگی هنری شهید عسکری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عزمی ضمن تبریک این عید بزرگ و برشمردن فضائل حضرت اظهار کرد که ولادت و زندگی آن حضرت همه معجزه است او در کعبه تولد یافت و درکنار پیامبر بزرگ شد.

وی با اشاره به برخی از فضایل حضرت علی(ع) درخصوص گذشت، ایثار و جوانمردی حضرت و ضرورت تاسی از اخلاق و کردار و اعمال آن حضرت مطالب مفصلی را ارائه کرد.


جشن عید سعید غدیر خم در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد

در ادامه مدیر آموزش و پرورش کازرون ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام ولادت امام هادی (ع) و عید غدیر خم به سخن قرآن کریم اشاره کرد و گفت: راه رسیدن به رستگاری و قرب الهی ایمان و عمل صالح می باشد .

وی افزود: این دو ویژگی در سیره حضرت علی (ع) هم مشهود است و اگر بخواهیم شیعه واقعی آن حضرت باشیم باید به روش و سیره امیرالمومنین علی (ع) عمل کنیم.

کاظم عباسی ضمن اشاره به این مطلب که مراجعین شما دانش آموزان و اولیای دانش آموزان می باشند، از همکاران خواست تا به روش و سیره حضرت علی (ع) با مراجعین خوش رفتاری و مدارا کنند.

گفتنی است این مراسم که با حضور پرشور فرهنگیان شهر کازرون به همراه خانواده های آنان برگزار شد با مولودی خوانی کشاورز، مداح اهل بیت(ع)، همخوانی گروه تواشیح دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر، همنوازی موسیقی، اجرای برنامه های طنز و مسابقه همراه بود و در پایان به برگزیدگان مسابقات و افرادی که نام آنان علی بود، هدایایی تقدیم شد. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹