پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

درووووووود

سلام می کنیم به شما مردم خوب کازرون خصوصاً شما شنوندگان عزیز و دائمی برنامه های رادیو صدای کازرون. در این برنامه قصد داریم فقط پیام ها و تماس های شما شنوندگان عزیز را پخش کنیم و هیچ گونه پاسخی از ما نخواهید شنید چون دسترسی به آنانی که مسوول پاسخ گویی هستند نداریم!

پس از همین الان گوش به زنگ تماس های مهربانانه ی شما هستیم... تا ببینیم اولین چراغ برنامه را چه کسی روشن می کند.

* الو الو...

بله بفرمایید

* رادیو کازرون؟

درست گرفته اید در خدمت شما هستیم اما لطفاً اول از هر کاری خودتان را معرفی کنید.

بنده سیدمصطفی هستم و سوالم این جاست که چرا در هفته ی دولت هیچ پروژه ی قابل توجهی رونمایی یا افتتاح نشد و مگر نه این که چند سال است که قرار بود سیلوی ۵۰ هزار تنی شهرستان افتتاح شود و مگر نه این بود که باید تصفیه خانه ی فاضلاب کازرون افتتاح شود؟ و مگر قرار نبود که بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد کازرون در ۲۲ بهمن ماه سال گذشته افتتاح و بهره برداری شود؟

* الو صدا میاد؟

بله قربان داریم گوش می دهیم!

*بله داشتم عرض می کردم که پس چرا هیچ کدام از این طرح هایی که سال ها پیش کلنگ شان به زمین خورده است افتتاح نشد و کی به بهره برداری می رسد؟

سپاس گزاریم از تماس جناب عالی و امیدوار هستیم که متولیان امر و مسوولان مربوطه هر چه زودتر پاسخ شما شنونده ی عزیز و البته پاسخ بیشتر شهروندان را که همین سوال ها در ذهن شان است بدهند.

دومین تماس، لطفاً بفرمایید ما گوش می کنیم. اما معرفی فراموش نکنید.

* سلام، بنده فرهاد هستم و می خواستم در جواب اون دوست مان که تماس گرفت بپرسم که چرا نماینده ی محترم و فرماندار را با این سوال ها تخریب می کنید و معلوم است که شما سوال های هدف داری را مطرح کردید در صورتی که در هفته ی دولت پروژه های زیادی در سطح شهرستان افتتاح شد که نشان از عملکرد خوب نماینده و فرماندار شهرستان بود و از رادیو کازرون تقاضا دارم که با پخش کردن این پیام ها دولت و نماینده و فرماندار را تخریب و تضعیف نکنید و اگر راست می گویید صدای بنده را پخش کنید.

رادیو صدای کازرون/ پاسخ گو کیست؟!

دوست عزیز جناب فرهاد خان صدای شما از رادیو کازرون به صورت زنده پخش شد و پاسخ و قضاوت صحبت های تان را می گذاریم به عهده ی مردم خوب شهرستان کازرون چون اول برنامه عرض کردم که قصد پاسخ دادن به هیچ تماسی را نداریم.

* الو...

الو جانم...

* الو رادیو کازرون؟

بله بفرمایید...

* خواستم بگم که جریان افتتاح حوض و فواره ی جلو ترمینال چیه، من که همین الآن همان جا هستم و حوضی که چند روز پیش افتتاح کردن خشکِ خشک است و اصلاً پیداست که نیمه تمامه پس چرا افتتاح کردن ضمن این که شنیدم ۱۲۰ میلیون تومن خرج این حوض شده مگه شهر بی صاحبه و چرا پروژه ی نیمه تمام را افتتاح کردن، چه کسی باید جوابگو باشه؟

* الو رادیو کازرون؟

بعله در خدمتیم لطفاً معرفی بفرمایید...

*بنده زهرا هستم

خواستم به اون آقایی که با نام فرهاد تماس گرفتن بپرسم که چرا فکر میکنه اگر کسی انتقاد کرد قصد تخریب داره و اتفاقاً درست گفتن که پروژه های سیلو و تصفیه خانه ی فاضلاب و بیمارستان امام علی(ع) چند سال قبل باید به بهره برداری می رسید و کجای این سوال تخریب کسی است.

سپاس از تماس شما...

* الو رادیو کازرون؟

بله رادیو کازرون گرفتید با معرفی خودتان گوش می دهیم...

من یک شهروند کازرونی هستم وقتی که در رسانه های مجازی شنیدم که در هفته ی دولت روکش آسفالت و تعمیرات اداره پست و حوض و فواره نیمه تمام افتتاح شده خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت چون منتظر بودیم کلنگ فرودگاه به زمین بخورد یا کلنگ ریل راه آهن یا سد نرگسی افتتاح شود یا تونل محرم ادامه ی کار  دهد چون در دیگر شهرستان ها مثل داراب و جهرم پروژه های بزرگ فرودگاه دانشگاه علوم پزشکی و غیره کلنگ زنی و افتتاح شد و واقعاً دلم سوخت.

سپاس از تماس شما

* الو بفرمایید شما روی آنتن هستید...

* الو رادیو کازرون؟

عرض کردم بله در خدمتم

عام ای حرفا چنن که می زنین کی تو فکر کازرونن هیشکه دلش سی ای شهری نم سوزه محظ همی یَن که همه ول می کنن وا می رن، می گُما ای چه رادیونییَن که یه آهنگ کازرونی نَمِیله؟

سپاس از تماس شما

دوست عزیز بفرمایید شما با رادیو کازرون تماس گرفته اید...

*من شهریاری هستم خواستم بگم که نماینده ی کازرون از همه ی نماینده های قبلی بهتره و شبانه روز داره برای کازرون زحمت می کشه لطفاً این قدر تخریب نکنید درود بر دکتر حاج حسین رضازاده!

خیلی ممنون از تماس شما

* الو...

بله قربان بفرمایید البته با معرفی خودتان

* من مهدی هستم، خواستم بپرسم چه خبر از شهرستان "کوه چنار" و به کجا رسید؟ درسته که مردم دهستان های دشت برم از ملحق شدن با کوهچنار مخالف هستند و تقاضا دارن که جزو بخش مرکزی باشن؟ تو را به خدا نگذارید تا این بخش های کهمره و نودان و چنارشاهیجان از کازرون جدا بشن چون دیگه امکان این که شهرستان کازرون فرمانداری ویژه بگیره نیست.

* الو، الو، الو...

بله بفرمایید

* صدا میاد؟

خیلی خوب هم میاد معرفی بفرمایید

* من حامد هستم و سوالم اینه که چرا فرماندار بومی برای کازرون نمیارن تا بیش تر به فکر کازرون باشه؟!

* الو رادیو کازرون...

بله درست گرفتید

میگما من گلستان هستم و  ما ساکنان زمین های فرمانداری هستیم چند ساله که قول دادن کوچه های این منطقه را کانیوو گذاری و آسفالت کنن تو را به خدا تا به فصل زمستان نرسیدیم بگین هر چه زودتر بیان و این کار را انجام بدن، رئیس شورای قبلی قول امسال را داده اما رفتن توی بعضی از خیابونا که خیلی واجب نبود آسفالت ریختن ما باید با چه زبانی بگیم که از گرد و خاک کلافه شده ایم این جا شده میانبر برای جاده ی قلعه سید و گرد و خاک کوچه ها توی حلق ما و فرزندان مون میره!

* الو رادیو کازرون

البته درست گرفتید و در خدمتیم...

میگما بالاخره کی شهردار شو؟ اَ شورای شهر بیگین تو را به خدا یه کازرونی دلسوز بیارین تا...

شنوندگان عزیز داریم به پایان برنامه امروز می رسیم اما به آخرین تماس تلفنی نیز گوش می دهیم

دوست عزیز بفرمائید شما با رادیو صدای کازرون تماس گرفته اید

*الو سلام

سلام گوش می دهیم و لطفاً معرفی بفرمایید...

خواستم به شهرداری و شورای شهر بگید که یه فکری برای بوی بد و متعفن چهارراه بانک ملی و چهارراه دادگستری و خیابان حضرتی بکنید، خصوصاً بوهای نامطبوع و بسیار آزار دهنده ی خیابان ابوذر که واقعاً آبرو ریزی است و بیشتر به خاطر مغازه ی میگو و ماهی فروشی و کله پزی های آن خیابونه و در هیچ کجای کشور این مغازه های ماهی فروشی در میدان اصلی شهر و وصل به بازار نیست و چرا یک بازار ماهی فروشان در یک قسمت شهر و دور از بازار و میدان اصلی راه اندازی نمی کنند؟!

درود به همه ی شما شنوندگان عزیز و دل سوز و مهربان کازرونی

امیدوار هستیم که کسانی که بایستی بشوند شنیده باشند!

یعنی کسانی که باید پاسخ بدهند!

تا برنامه ی بعدی خدا یار و نگهدارتان...

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷