پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۳۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
با حضور مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس
با حضور حجت الاسلام علیپور مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس و همچنین فرماندهی، پرسنل و بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت شهرستان، مراسم تودیع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کازرون در سالن شهیدان داوودی این ناحیه برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از تنویر، مراسم تودیع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کازرون حجت الاسلام صمدی و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با حضور فرماندهی، پرسنل و بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت در سالن شهیدان داوودی ناحیه برگزار شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون معرفی شد

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده سپاه کازرون ضمن عرض خیرمقدم به خدمت حضار و میهمانان گفت: در حال حاضر از حضور کسی تجلیل و تکریم می کنیم که از سابقون السابقون بودند و استاد اخلاق ما هستند و کسی جایگزین ایشان می شوند که پا به کار ترین مسئول نمایندگی تا کنون بده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون معرفی شد 

در ادامه جلسه حجت الاسلام علیپور مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سید محمدحسین صمدی اظهار کرد: تغییر و تحول در یک مجموعه نه به معنای ناکارآمدی مجموعه است بلکه این جابه جایی ها باعث پیشرفت و بالندگی سازمان می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون معرفی شد 

حجت الاسلام رسول محمدی نیز در این جلسه ضمن برشمردن مسئولیت های نمایندگی ولی فقیه و شناخت ایشان از شهرستان کازرون گفت: تقویت برنامه های اعتقادی و باورهای دینی و بصیرت افزایی در بین کارکنان و بسیجیان را از اولویت های کاری اینجانب است و استفاده از ظرفیت ههای موجود شهرستان از جمله توان عملی و تبلیغی علماء و روحانیون شهرستان و هنرمندان و نخبگان علمی را باید مد نظر گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون معرفی شد 

در پایان جلسه حکم مسئولیت حجت الاسلام محمدی به توسط حاج آقا پرنیان قرائت و توسط مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس تقدیم ایشان گردید.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
با عرض خسته نباشید خدمت حاج آقا سید محمد حسین صمدی؛ واقعا حیف شد که ایشان رفتند؛ این سید بزرگوار نمونه یی از مردم داری و حسن خلق و آداب معاشرت بودند . انشاالله هرجا هستند موفق و پیروز باشند
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
آقای صمدی واقعن آدم خوش قلب و اهل هنری بودند. بسیار متین و مردمی. هیچ وقت ندیدم یا نشنیدم از موقعیت خاص خودشون برای پرونده سازی علیه کسی یا سرکوب منتقدان و افرادی که مثل اون فکر نمیکردند، سوءاستفاده کرده باشه. هر جا که هستن موفق باشند.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
جناب آقای صمدی از رزمندگان قدیمی و از بازماندگان نسل ایثار و شهادت است. یکی از محبوبترین روحانیونی بودند که در کازرون مسئولیت داشتند. و این بخاطر همنشینی با شهدا و رزمندگان بوده و هست. خدا حفظش کنه
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
حاج آقا صمدی یعنی تبلور نادر مردم داری در روحانیت بعد از انقلاب. ادب و شخصیت والا و ارتباط ایشان با همه ی اقشار جامعه هیچگاه از قلب ما بیرون نمیره.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
با سلام .مبارک آقای حجه الاسلام محمدی باشه . ایشون اهل روستای حکیم باشی نصفه میان و بسیار انسان شریف و کاردرست می باشند . با آرزوی موفقیت در پست جدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
سلام برادر علی.ایشون اهل روستای گنجه ایی هستند.
علی از ممسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
با سلام.با توجه به سوابق حجه الاسلام محمدی در سپاه ممسنی ایشان فردی فعال ولایق و وظیفه شناس هستن.برای این عزیز توفیق روز افزون را از خداوند خواهانم. .
یوسف مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
با. عرض تبریک خدمت حاج آقا محمدی انشاءالله منشاء خیر و برکت باشید .تعامل خوب با امام جمعه محترم و ارتباط صمیمی با خانواده شهدا در اولویت باشد.یوسف مرادی نداجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸