پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
انالله و انا الیه راجعون:
با کمال تاسف و تاثر، صبح امروز مرحوم اسدالله حسین پور پدر شهید سرفراز اسلام صمداله حسین پور دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش کازرون نما، مراسم تشییع پیکر این پدر صبور و فداکار روز پنجشنبه 16 شهریورماه از ساعت 9:00 صبح در محل بهشت زهرای محله اردشیری قائمیه برگزار می گردد. همچنین مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم نیز بعدازظهر همان روز (پنجشنبه 16 شهریور) از ساعت 16:00 الی 18:00 (4 تا 6 عصر) در مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در قائمیه، محله اردشیری منعقد می گردد.

پدر شهید صمداله حسین پور به فرزند شهیدش پیوست

گفتنی است شهید والامقام صمداله حسین پور در سال 1345 در قائمیه متولد شد و در 6 مردادماه 1366 در منطقه میمک به فیض شهادت نائل آمد

پدر شهید صمداله حسین پور به فرزند شهیدش پیوست

بخشی از وصیت نامه شهید حسین پور برگرفته از وبلاگ مجمع فرهنگی میعاد با شهدای فارس: "جوانان عزیز پیرو خط رهبر باشید. نگذارید جنایتکاران و ابرقدرتها مسلط به این مملکت امام زمان(عج) شوند؛ زیرا آنها پیرو شیطان هستند و همیشه در کمین نشسته اند تا بین مسلمانان تفرقه بیافکنند و حکومت کنند. پس باید هوشیار باشیم و با هدف جلو برویم. عزیزان من! ما به فرموده امام خمینی بر سر اسلام دعوا داریم نه سر آب و خاک. ما باید خود را وقف مکتب اسلام کرده تا اسلام سربلند بماند".

کازرون نما این مصیبت را به خانواده محترم حسین پور و سایر بازماندگان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات در کنار فرزند شهیدش، و برای بازماندگان صبر بر مصیبت را از درگاه خداوند متعال آرزو می نماید

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸