پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۷۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
رئیس شورای اسلامی شهر کازرون در واکنش به شهرستان شدن قائمیه:
رئیس شورای اسلامی دوره چهارم شهر کازرون در واکنش به شایعه شهرستان شدن قائمیه گفت: گرچه با تجزیه شهرستان کازرون مخالفیم، اما پیش از ارتقای بخش قائمیه به شهرستان، حقوق مردم کازرون برآورده شود.

به گزارش کازرون نما ، حمیدرضا شهیدیان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: تا زمانی که مقدمات قانونی برای ارتقای بخش چنارشاهیجان به شهرستان شدن فراهم نشده باشد و نیز حقوق شهرستان کازرون ایفا نشود با هرگونه تجزیه این شهرستان مخالف هستیم.

وی  با اشاره به تجمعات اخیر مردم شهر کازرون در اعتراض به جدایی مناطقی از این شهر و الحاق به شهرستان جدید گفت: به نظر ما این تجمعات ضرورتی نداشت چراکه هنوز هیچ حرکتی در رابطه با این موضوع در رده‌های قانونی انجام نگرفته بود و همگی در حد حدس و گمانه‌زنی بود.

رئیس شورای چهارم کازرون بابیان اینکه فصل‌الخطاب در این موضوع حساس فقط قانون است تصریح کرد: اعضای شورای دوره چهارم بنا به وظایفی که داشت طی نامه‌ای‌ از فرماندار و نماینده مردم این شهرستان خواستار روشنگری و رفع هرگونه ابهام و جلوگیری از اختلافات و مناقشات در سطوح عمومی جامعه شده است.

شهیدیان  در ادامه بابیان اینکه ما مخالف ارتقای هیچ بخش، روستا و دهستان این شهرستان نیستیم متذکر شد: مردم کازرون خواستار احقاق حق این شهرستان از مجاری قانونی ازجمله تحقق فرمانداری ویژه، جدا نشدن مناطقی ازجمله امامزاده سید حسین (ع)، مجموعه بی‌شاپور و دشت برم پیش از ارتقا یافتن بخش قائمیه به شهرستان هستند.

وی یادآور شد: به خاطر حساسیت موضوع با تماسی که با اعضای شوراهای اسلامی برخی روستاهای دشت برم ازجمله کلانی، عبدوئی، برنجون، دردانه و... صورت پذیرفت همگی خواستار عدم پیوستن به شهرستان جدید بخش چنارشاهیجان هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود به برخی فعالیت‌های اعضای شورای اسلامی دوره چهارم کازرون اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی دوره چهارم این شهر با اتحاد و همدلی خوبی برخوردار بود و همین امر باعث شد تعدادی از غارتگران بیت‌المال شهرداری کازرون را به دام بیندازد و تحویل قانون کند.

شهیدیان خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال و نیم است که غارتگران بیت‌المال شهرداری تحویل مقامات قضایی شده و با وجود محکومیتشان هنوز اقدام به برگرداندن اموال شهرداری نکرده‌اند.

وی گفت: این‌قدر مسئله زمین‌خواران و غارتگران اموال شهرداری کازرون در کش‌وقوس‌های قضایی قرار گرفت که دیگر در اذهان عمومی به‌ویژه در مطالبه‌گری خبرنگاران به بوته فراموشی سپرده‌ شده است.

رئیس شورای چهارم کازرون از دستگاه قضایی این شهرستان درخواست کرد به مردم این شهرستان روشنگری کنند که پرونده زمین‌خواران و غارتگران اموال شهرداری باآن‌همه جاروجنجالی که در سال‌های گذشته به پا شد سرانجام به کجا کشیده شد؟

شهیدیان در پایان تصریح کرد: گرچه چیزی از عمر شورای چهارم باقی نمانده است، اما بدون وقفه در راستای تحقق احقاق مردم این شهرستان گام برمی‌داریم و تا آخرین لحظه از پیگیری و مطالبه‌گری خود دست نمی‌کشیم.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کوهمره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
2
3
دشت برم و بیشابور تاج سر کوهمره هستند و به هیچ عنوان نباید از کوهمره جدا شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
بیشاپور؟؟؟ کوهمره؟؟؟؟ حرفای خنده دار نزن عزیزم
مثل این میمونه که بگیم تخت جمشید مال بوشهره :))))))
در مورد دشت برم هم خدمتت عرض شود که مهم نظر مردم خود دشت برم هست و نه نظر جنابعالی
به علاوه دشت برم قبلا زیر نظر بخش مرکزی بوده و حالا هم باید برگرده
عزادار شفافیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
آقای شهیدیان پس چه کسی از حقوق از دست رفته مردم توسط ... و ... دفاع کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
2
2
ایشون دقیقا چ مسوليتي دارن ک اجازه ندن؟ شورای شهر بخش مرکزی هستن نه استاندار و فرماندار و وزیر کشور. لطفا خارج از حیطه مسوليتي صحبت نکنید. قانون تصمیم میگیره و نیاز به اجازه شما نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
1
2
اینطور که نمیشه فردا هم دهستان شاهپور اگه خواست از مرکزی جدا بشه و به کوهچنار ملحق بشه در جواب دشت برم ایا شما در کنار مردم شاهپور در میدان شهدا تجمع کرده و به استقبال امام جمعه رفته تا به کوهچنار پیوند داه شود چون اگه بحث طومار جمع کردن و دل بخواه بودن و قانون را قبول نداشتن در میان باشه کوهچناری ها هم میتوانند طومارهای طویلتری از دهستان شاهپور برای الحاق به کوهچنار جمع اوری کنند.
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
1
1
موافقم.لطفا خارج از حیطه ی مسئولیتی صحبت نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
1
1
قانون فصل الخطاب است نه گفته های اقای شهیدیان
شاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
1
کاری نکنید که کازرون بشه جز کوه چنار.به قانون پایبند باشید .تجمع غیر قانونی نشان از زیرپا گذاشتن قانون.اگه قرار به طومار باشه خب اهالی بیشابور رو میخواید طورمار بنویسن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳