پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
علی اسدزاده؛
امروز مفتخریم که به برکت خون دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت که در دفاع از کیان اسلام و ایران و دفاع از مظلومین و مستضعفین جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ملت عزت، قدرت و صلابت آفریدند و مقاومت و پایداری های امروزِ ما، مدیون فداکاری آنهاست.
ما ملتی بزرگ، اصیل، نجیب، باکفایت، بافرهنگ و تمدنی دیرین و سرافراز از سرزمینی کهن، پهناور و پرآوازه (ایران) هستیم که با هوشیاری و درایت اسلام را پذیرفته و به قول دانشمند شهید آیت الله مطهری (ره) «اسلام و ایران -ایرانیان- خدماتی متقابل داشته اند».
و بعد هم که در بین فِرَق و مذاهب اسلامی، شیعه اثنی عشری را انتخاب نموده، و در این برهه هم که مفتخر به پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب و جمهوری اسلامی، این یادگار خمینی کبیر (ره) و ترویج و اشاعه ی آن برای زمینه سازی انقلاب حهانی مصلح کل و منجی بشریت، از این همه ظلم و تجاوز و فساد می باشیم.
و امروز مفتخریم که به برکت خون دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت که در دفاع از کیان اسلام و ایران و دفاع از مظلومین و مستضعفین جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ملت عزت، قدرت و صلابت آفریدند و مقاومت و پایداری های امروزِ ما، مدیون فداکاری آنهاست.
امروز ما مفتخریم که رزمندگان عزیز ما  اعم از سپاهی، بسیجی و ارتشی ها در جبهه های نبرد فرا مرزی در مقابل جبهه کفر و شرک و نفاق، با مزدوران استکبار، منافقین و متحجرین تکفیری و داعش، آنچنان ایستادگی و مقاومتی از خود به نمایش جهانیان می گذارند و پوزه ی آنها را به خاک می مالند که قوت قلب مستضعفین، امید مظلومین و باعث تقویت جبهه های ضداستکباری در جهان شده اند و برای ایران اسلامی عزت آفرین و موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر گردیده اند.
ولی مع الأسف، آنها که باید در میادین دیپلماسی و سیاسی و پشت میزهای مذاکره و در عقد قراردادها، از این همه پشتوانه ی عظیم، همچنین رهبری های خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آمادگی های دفاعی نظامیان جان بر کف و شهدای عزت آفرین دفاع مقدس و مدافعین حرم، بهره مند گردیده و در اوج صلابت و عزت در برابر زیاده خواهان و تجاوزگران بایستند و با قدرت و شجاعت و تدبیر از استقلال، اقتدار، منافع و مصالح ملی و اقتصادی دفاع کنند، گاه کوتاهی و کم توجهی کرده و مغلوب حیله ها، بی صداقتی ها، عدم پایبندی به تعهدات و کینه توزی های طرف مقابل و دشمنان قسم خورده می گردند.
و بدتر اینکه ملت شریف و رشید ایران اخیراً شاهد صحنه بسیار تأسف بار و عملکرد بسیار سخیف و زشت و حقیرانه برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در برابر خانمی از دیار غرب و فرنگ بودند که با حالت ذوق زدگی و اشتیاق در تلاش برای گرفتن عکس یادگاری و سلفی از خانم موگرینی بودند،خانمی که در زورگویی ها، تهدیدها و تحریم های آمریکا و متحدین اروپاییش علیه ایران و تجاوز به حقوق حقه جمهوری اسلامی و ملت ایران شریک و همراه می باشد.
متأسفانه این عمل نمایندگان سلفی بگیر جز دال بر خودکم بینی، حقارت پذیری و عدم معرفت به جایگاه نمایندگی و شخصیت سیاسی و پارلمانی خود و نداشتن ظرفیت چنین جایگاه مهم و عظیم و باشرافتی است و تأسف بارتر که همه کسانی که با رسانه ها سر و کار دارند دیدند و شنیدند که از طریق رسانه های غربی و مخالفان چگونه این تجمع نمایندگان سلفی بگیر دور خانم موگرینی را به تمسخر گرفتند و به ریش همه خندیدند.
امیداست نمایندگانی که مرتکب چنین خلاف فاحش و حقارت پذیری شدند در محضر خدای متعال توبه کرده و از مردم ایران به خصوص مردم حوزه نمایندگیشان معذرت خواهی نمایند.
نویسنده: علی اسدزاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
آقای اسدزاده لطف کنید بدون شعار یک سند برای اثبات این ادعایتان ارائه کنید: «خانمی که در زورگویی ها، تهدیدها و تحریم های آمریکا و متحدین اروپاییش علیه ایران و تجاوز به حقوق حقه جمهوری اسلامی و ملت ایران شریک و همراه می باشد.»
درباره تخریب شما نسبت به تیم مذاکرات هسته ای هم شما را به حمایتهای مکرر رهبری از ظریف و همکارانش حواله می دم. البته املای ننوشته غلط ندارد. شماها همان جلیلی مطلوبتان است که پشت میز مذاکره هیچ دستاوردی نداشته باشد جز اضافه شدن تحریم روی تحریم.
این صریح جملات رهبری درباره ظریف و یارانش هست: «امانت داری، غیرت، شجاعت و تدین از ویژگی های اعضای تیم مذاکره کننده ایران است» پس لطفا کاسه داغتر از آش نباشید.
حداقل 24 میلیون نفر از ملت (اکثریت) نیز حامی روحانی، ظریف و تیم مذاکره هستند. پس از طرف ملت حرف نزنید و بگویید این نظر من یا همفکران من است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
چرا نظرم را منتشر نکردید؟ من که حرفهای رهبری را نوشتم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲