پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
فرماندار کازرون خبر داد
فرماندار شهرستان کازرون از تلاش برای ثبت جهانی مجموعه آثار باستانی بی‌شاپور خبر داد.

به گزارش کازرون نما ، سید کمال علوی امروز با اشاره به اینکه ثبت جهانی مجموعه بی‌شاپور با تلاش مسئولان ملی و استانی در حال انجام شدن است اظهار داشت: با ثبت جهانی این مجموعه تاریخی شاهد حضور گردشگران از اقصی نقاط دنیا در این شهرستان خواهیم بود که فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در صنعت هتل‌داری، بوم‌گردی و غیره فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دو روستای دوسیران و دوان نیز به‌عنوان دو روستای مهم هدف گردشگری در شهرستان کازرون انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان کازرون آثار و ابنیه‌ی تاریخی ازجمله کاروانسراهای بخش کنار تخته و کمارج و بخش مرکزی، نقش برجسته‌ها و چهارطاقی‌ها و مجموعه تاریخی سرمشهد و وجود تالاب پریشان در صورت احیاء، تنوع آب و هوایی با باغات انجیر و نخل و...و وجود نرگس‌زارها در فصل زمستان را از دیگر جاذبه‌های گردشگری و چشم انداز زیبای این شهرستان برشمرد.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف بویژه  کشاورزی و گردشگری اظهار داشت: هر هفته یا دو هفته یک‌بار جلسه کارگروه رفع موانع تولید برگزار می‌شود و با تمام توان سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن موانع تولید از پیش پای سرمایه‌گذاران برداشته شود تا ان‌شاءالله شعار سال محقق و بحث اشتغال جوانان حل شود.

وی افزود: زیرساخت‌هایی نیز در شهرستان کازرون ازجمله راه‌اندازی سیلوی 50 هزار تنی، بیمارستان‌های متعدد و دانشگاه‌ها با جمعیت بالای دانشجویی ایجاد شده است.

 فرماندار در پایان خطاب به مردم شهرستان کازرون گفت: من به وجود مردم شهرستان کازرون به دلیل مهمان‌نوازی‌شان، خونگرم بودنشان و تعصبی که نسبت به شهرستان خودشان دارند افتخار می‌کنم و از تمام کازرونی‌هایی که در اقصی نقاط کشور هستند و الحمدالله از ظرفیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند دعوت می‌کنم برای سرافرازی کازرون زیبا برگردند و سرمایه‌های خود را در این شهرستان بکار گیرند تا شاهد شهرستانی زیبا و تاریخی و پرافتخار همانند گذشته تاریخی کازرون باشیم.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸