پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
فرمانده سپاه پاسداران کازرون:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کازرون گفت: امروز خودباختگی و استحاله در سطح مدیریت فرهنگی فراوان شده و به عینه دیده می‌شود.

به گزارش کازرون نما، شهرام افشاریان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: امروزه برخی مدیریت‌های فرهنگی کشور به‌صراحت در زمین دشمن بازی می‌کنند و دچار نوعی استحاله و خودباختگی شده‌اند.

وی گفت: سپاه پاسداران که یک‌نهاد برخاسته از انقلاب است نمی‌تواند در برابر بعضی جریاناتی که در پی ضربه زدن به انقلاب هستند ساکت بماند و یا حواله به دیگر نهادها بدهد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کازرون ادامه داد: اولویت نخست سپاه امروز مسئله فرهنگی است که در این راستا جوانان و نوجوانان با عنوان رویش‌های انقلاب با محوریت روحانیت آموزش‌های لازم را می‌بینند.

افشاریان با اشاره به ترویج برخی بدحجابی‌هایی که در سطح این شهرستان دیده می‌شود تصریح کرد: باهمت جوانان بسیجی در پی تقویت تذکر لسانی و امربه‌معروف و نهی ازمنکر که از سرمایه‌های شهدا است خواهیم بود.

وی، انسجام‌بخشی به نیروهای بسیجی و رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و نوجوانان، دنبال کردن آموزه‌های قرآنی در میان بسیجیان، انسجام‌بخشی متولیان مؤثر فرهنگی این شهرستان با محوریت امام‌جمعه و کادرسازی نخبه‌های سیاسی و فرهنگی را ازجمله اهداف مهم سپاه در شهرستان کازرون برشمرد.

فرمانده سپاه پاسداران کازرون از خبرنگاران این شهرستان خواست که مطالبات خودشان را در طراز مطالبات مقام معظم رهبری که همان معیشت مردم است پیگیری کنند و به دنبال فرعیات نروند.

افشاریان به برآشفتگی و تجمعات اخیر مردم کازرون مبنی بر شایعه شهرستان شدن یکی از بخش‌های این شهرستان و جدایی مناطقی از آن اشاره کرد و متذکر شد: امروز مسئله تعصبات قومی و قبیله‌ای‌ و شهری و روستایی در ارتقا یافتن منطقه‌ای در عصر ارتباطات جایگاهی ندارد و همگی فصل‌الخطاب را باید قانون و نظر کارشناسان بدانند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸