پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
طی آیینی ؛
آیین معارفه و تکریم مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کازرون با حضور مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، رئیس و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش کازرون نما مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در این آیین با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای اهمیت بسیار زیادی است، گفت: دانشگاه فرهنگیان از آنجایی که کادر آموزش و پرورش آینده کشور را پرورش می دهد دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ لذا این دانشگاه برای بسیج دانشجویی به عنوان دانشگاه هدف شماره یک محسوب می شود.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کازرون معرفی شد + تصاویر

محسن رحمانی با تشریح وظایف و رسالت های بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان می تواند با همکاری و همیاری مسئولین و اساتید نقش به سزایی در تحقق اهداف بسیج دانشجویی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی بازوی فرهنگی دانشگاه به شمار می رود، بیان داشت: انتظار ما از دانشگاه این دست که شورای فرهنگی دانشگاه فعال تر شود و بر اساس آیین نامه توسعه و تقویت بسیج دانشجویی برنامه های فرهنگی دانشگاه از طریق این شورا تصویب گردد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کازرون معرفی شد + تصاویر

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با یادآوری روحیه عدالتخوانه و آرمانگرایانه دانشجویان، اظهار داشت: مسئولان دانشگاه فرهنگیان باید اجازه دهند دانشجو- معلم ها با همان روحیه دانشجویی فعالیت کنند؛ لذا شایسته است آزادی عمل دانشجو- معلمان در برنامه ها بیشتر شود.

وی بیان داشت: به عنوان مثال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان وقتی مشاهده می کند در حالی که سند تحول در آموزش و پرورش ما در حال خاک خوردن است می بینیم که خصوص سندی تحت عنوان 2030 را تصویب می کنند باید در این شرایط ورود کرده و موضع بگیرد و مسئولان و اساتید نیز وظیفه دارند از آنان حمایت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کازرون نیز در این آیین با اشاره اهمیت کارهای فرهنگی در دانشگاه، اظهار داشت: ما هر آنچه بتوانیم از برنامه های بسیج در دانشگاه حمایت می کنیم.

آذر داوودی گفت: انتظار داریم بسیج دانشجویی دارای برنامه های مدون و طرح های عملیاتی در دانشگاه باشد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کازرون معرفی شد + تصاویر

در این آیین دانشجوی بسیجی سرکار خانم فاطمه جوکار به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کازرون معرفی شد و از زحمات دانشجوی بسیجی سرکار خانم سارا زینل‌پور تقدیر به عمل آمد.

نویسنده: روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴