پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
شهردار کازرون خبر داد:
شهردار کازرون از پلمپ یک واحد صنفی به علت تخلف از قوانین سد معبر و اشغال پیاده روها در ادامه طرح برخورد با سد معبر کنندگان خبر داد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی در این رابطه گفت: در ادامه برخورد با ایجاد کنندگان سد معبر، هفته گذشته یک باب مغازه که با سد معبر مشکلاتی را بر شهروندان ایجاد کرده بود با استناد به قانون و پس از چندین با تذکر شفاهی و کتبی و جمع آوری مدارک و مستند سازی صورت گرفته با حکم قضایی پلمپ گردید.

وی با اشاره به برخورد قاطع شهرداری با سد معبر کنندگان افزود: شهرداری کازرون در این راستا به ۱۲ واحد صنفی دیگر که به قوانین سد معبر توجه نکرده اند تذکرات لازم را داده است و در صورت تکرار طبق بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها و با حکم قضایی اقدام به پلمپ این مغازه ها خواهد کرد.

ادامه برخورد شهرداری کازرون با سد معبر کنندگان

مهندس مکی در پایان از همکاری دادستان انقلاب، ریاست اماکن، نیروهای یگان امداد، واحد خدمات شهری، واحد اجرائیات و تخلفات شهرداری، شهروندان و کسبه قانون مداری که با پرسنل واحد اجرائیات و خدمات شهری همکاری دارند تشکر و قدر دانی نمود.
گفتنی است: طبق ماده 55 قانون شهرداری، ایجاد خیابان ها و کوچه ها و میدان ها و همچنین گسترش و توسعه معابر از وظایف شهرداری است و مطابق تبصره 1 بند2 همین ماده جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان و غیره هم برعهده شهرداری گذاشته شده است. همچنین بند ۲۰ ماده ۵۵ اصلاحی قانون شهرداری ها سد  معابر عمومی‌ و اشغال و استفاده غیرمجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی ‌برای کسب و سکونت را ممنوع اعلام کرده است.

نویسنده: روابط عمومی شهرداری کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
جای تشکر دارد از زحمتکشان شهرداری
آرمین
|
France
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
خدا از سر تقصیراتتون نگذره روزتون به واحد صنفی میرسه به دستفروشان نمی‌رسه چون اونا بزنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸