پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
شهردار کازرون خبر داد:
شهردار کازرون از انجام عملیات بیس ریزی، مخلوط ریزی و زیرسازی کوچه های شهرک امام رضا(ع) کازرون خبر داد و گفت: با فعالیت های بی وقفه و مداوم نیروهای عمران شهرداری برای اجرا و اتمام پروژه آسفالت کوچه های شهرک امام رضا(ع)، هم اکنون بیس ریزی، مخلوط ریزی و زیرسازی کوچه های این شهرک در حال اجرا می باشد و نهایتا تا پایان هفته جاری به اتمام رسیده و آماده قیر پاشی و آسفالت خواهد شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی با بیان اینکه شهرداری برای آبادانی و پیشرفت شهر تمام توان خود را به کار می گیرد، افزود: یکی از بارزترین و مهمترین وظایف شهرداری عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی است، در این راستا تا کنون 6000 مترمربع از معابر و خیابان های شهرک امام رضا(ع) با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون تومان بیس ریزی، مخلوط ریزی و زیر سازی شده است.

 عملیات بیس ریزی، مخلوط ریزی و زیرسازی معابر شهرک امام رضا(ع) کازرون

وی همچنین افزود: در راستای تداوم سیاست های عمرانی شهرداری کازرون و در جهت خدمت رسانی به شهروندان گرامی و با هدف بهسازی معابر و بهبود عبور و مرور شهری، کوچه های ۵ و 7 خیابان کوهنورد با متراژ 1920 متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیون تومان آسفالت شد.

عملیات بیس ریزی، مخلوط ریزی و زیرسازی معابر شهرک امام رضا(ع) کازرون 

شهردار کازرون در پایان از زحمات شبانه روزی نیروهای عمران شهرداری و همچنین از تعامل سازنده تمامی شهروندان گرامی با شهردای تشکر کرد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
سلام خدمت شورای شهر.ورودی کازرون اصلا در شان کازرون نیست .این که دیگه کار نماینده نیست کار شهرداریه .انبوهی از مسکن مهر وسط بیابون بدون هیچگونه اثری از شهر بودن اون منطقه.ورودی هر شهری یه فضای سبز برای استراحت مسافرها باید باشه که بدونن به یه شهر رسیدن ولی متاسفانه ورودی کازرون بیابونه با تعدادی درخت اکالیپتوس و بدون هیچ امکاناتی .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸