پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
در آیینی صورت گرفت
کاظم عباسی با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ و اخلاق و ماندگاری آن در روحیه و خلقیات یک ورزشکار گفت: قهرمان شدن و قهرمان‌پروری بدون آموزه‌های اخلاقی و فرهنگی کافی نیست و بر همین اساس باید روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری در تمام فعالیت‌های ورزشی ترویج و نهادینه شود.


در آیینی باشکوه از دانش‌آموزان دختر حائز مقام قهرمانی مسابقات ورزشی کشور در کازرون تجلیل شد.

به گزارش کازرون نما، مدیر آموزش‌وپرورش کازرون در آیین تجلیل از دانش‌آموزان دختر ورزشکار مقام‌آور در مسابقات کشوری که با حضور جمعی از فرهنگیان، پیشکسوتان ورزشی شهرستان کازرون و اولیای دانش‌آموزان در کانون شهدای رضوان کازرون برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان، مربیان، سرپرستان و اولیای آنان خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: شما در عرصه و میدان ورزشی تعاون و همکاری، اخلاق‌مداری، مهارت‌های زندگی، ازخودگذشتگی، همدردی، هماهنگی، مقابله و مهارت روبرو شدن با شکست و چشیدن طعم پیروزی را یاد می‌گیرید که همه این‌ها موجب افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

کاظم عباسی  با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ و اخلاق و ماندگاری آن در روحیه و خلقیات یک ورزشکار گفت: قهرمان شدن و قهرمان‌پروری بدون آموزه‌های اخلاقی و فرهنگی کافی نیست و بر همین اساس باید روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری در تمام فعالیت‌های ورزشی ترویج و نهادینه شود.

وی بابیان اینکه کسب مقام کشوری از سوی دانش‌آموزان کازرون در میان کلان‌شهرهایی که دارای امکانات بیشتری هستند کار بسیار بزرگ و ارزنده‌ای بوده و در تاریخ کازرون ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: کار مهم‌تر این است که شأن این مقام و پیروزی با اخلاق‌مداری و تواضع و فروتنی حفظ شود، چراکه غرور آسیب‌رسان است و تمام زحمات و تلاش‌های یک ورزشکار را بر باد خواهد داد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون نیز در ادامه به نتایج تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی کازرون در مسابقات قهرمان کشوری اشاره کرد و بیان داشت: تیم بسکتبال آموزشگاه متوسطه اول الزهرا (س) مقام نخست کشور، هندبال متوسطه اول یزدانی مقام سوم کشور و تیم بسکتبال شاهد شهید شیروانی متوسطه دوم مقام پنجم کشوری را در استان خراسان رضوی را کسب کردند.

حکمت ورع ادامه داد: تیم شطرنج آموزشگاه متوسطه یک حجاب نیز در مسابقاتی که در استان مرکزی برگزار شد به مقام ششم کشور دست یافت.

 وی تصریح کرد: تیم فوتسال پسران دبیرستان دوره دوم شاهد یداللهی نیز طی روزهای آینده به‌عنوان نماینده استان فارس در مسابقات قهرمان کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون بابیان اینکه موفقیت‌های به‌دست‌آمده نتیجه ماه‌ها تلاش و کوشش مربیان، بازیکنان و اولیای آنان است، متذکر شد: مقام آوردن در سطح کشور باوجود رقبای ملی‌پوش و با امکانات زیاد از شهرهای بزرگ کار آسانی نبوده و این ثمره فعالیت دائمی کانون‌های ورزشی این شهرستان در تمام طول سال است.

ورع ضمن اشاره به دعوت از 11 دانش‌آموز ورزشکار کازرونی به تیم ملی، بیان داشت: خانم‌ها مژده نظری و دریا فرهادپور سه سال پیاپی است که به تیم ملی دعوت شده و با هزینه خود در اردوهای  حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های اولیا و اینکه اخلاق اصل ماندگار ورزش است، خطاب به دانش‌آموزان ورزشکار حائز مقام گفت: قدر زحمات والدین و مربیان خود را بدانید و احترام به بزرگ‌تر و پیشکسوت را همیشه سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون در پایان از زحمات مدیران این مدارس، مربیان گروه‌ها، خانم‌ها مرضیه زنگنه در بسکتبال، هاجر خواجه‌زاده در هندبال، زهرا دریسی در شطرنج، و سرپرستان گروه‌ها طاهره بستانیان، فرزانه هاشم‌پور، انسیه مردانی، مرضیه زارع، مرضیه کفاف و کارشناسان تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش این شهر محمد عظیمی و فاطمه کاظمی تقدیر و تشکر کرد.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴