پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
توصیه داود توکلی به رسانه ها:
داود توکلی پیشکسوت هندبال کازرون و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هندبال به بهانه حضور مجدد تیم هندبال کازرون در لیگ برتر این رشته ورزشی، طی یادداشتی از رسانه های محلی، استانی و کشوری برای حمایت هرچه بیشتر از این تیم دعوت کرد

به گزارش کازرون نما، داود توکلی طی یادداشتی نوشت:

عصر حاضر را «عصر ارتباطات» نامیده اند؛ یعنی در این عصر به دلیل وجود کاربرد وسایل ارتباط‌ جمعی که وسعت، نفوذ و تأثیرات آن‌ها بسیار زیاد است، ارتباطات جمعی شکل و قالب نوینی یافته و تحولات جامعه بشری را تحت الشعاع قرار داده است.

رسانه ها به‌عنوان بخشی از ساختار نوین جامعه و یکی از دستگاه های فراگیر و گسترده در دسترس همگانی، در تمامی ارکان جامعه نقش حساس و مهمی را در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علی الخصوص ورزشی ایفا می کنند.

رسانه های جمعی که امروزه با گسترش نقش فضای مجازی و تأثير پذیری از راهکارهای مثبت استفاده از آن به‌ مثابه بزرگراه‌ های اطلاعاتی و پل ارتباطی تأثیرگذار بر افکار عمومی هستند و همگی نقش مهمی در فرآیند اطلاع رسانی، گفتمان سازی، آموزش، مشارکت اجتماعی و فرهنگ سازی ورزشی و مفرح در جامعه و اعتلای ورزش کشور و توسعه و فراگیر نمودن آن بر عهده دارند.

و اما با این مقدمه و در بحبوحه کارزاری بس پراهمیت به شکرانه حضور تیم هندبال کازرون با نام باشگاهی جدید در لیگ برتر هندبال کشور که قطعأ نیاز به همیاری و پشتیبانی تمام آحاد تأثیرگذار شهر عزیزمان دارد، از مسئولین ارشد شهر گرفته، تا نهادها و ارگان های اقتصادی و مردمی، تا تک تک هواداران این تیم در کنار رسانه ها، نقش انعکاس اخبار و حتی تحلیل های کلی و تخصصی از متن تا حاشیه (منظور حواشی مثبت و تقویت کننده نه تضعیف کننده)، نقشی بی بدیل و بس مهم خواهند داشت.

حسب وظیفه و با توجه به سال ها حضور فنی و مدیریتی نویسنده در بزرگترین رویدادهای هندبال جهان در تمام رده ها از جمله ٢١٠٠ رقابت در المپیک ها و مسابقات جهانی و آسیایی طی سه دهه اخیر، سخنی دارم با عزیزان بزرگوار و تاثیر گذار رسانه های وزین گفتاری، نوشتاری، شنیداری و دیداری چه با پایگاه شهری خود در کازرون، چه استانی و چه نمایندگان رسانه های محترم کشوری از یک سو و فعالان فضای مجازی از وبلاگ های محترم گرفته تا مدیران سایت ها و کانال های مرتبط با ورزش و خبری:

نقش همگی شما عزیزان در تدوین، پردازش و انعکاس اخبار، تحلیل ها و گزارشات تیم هندبال کازرون امریست بی بدیل و فوق العاده مهم.

افق جدید هندبال کازرون با رسانه ها وسیع تر، پرمعنی تر و زیباتر می شود

در هر گام موفقیت این تیم و دست اندرکاران تیم و هدایت تماشاگران خونگرم و هندبال دوست کازرونی و فارسی سهیم هستید و در شکست ها و روزهای پرالتهاب هم این شما عزیزان هستید که بازوی توانای شیران هندبالی و در واقع یار هشتم تیم هستید.

در اینجا وظیفه بدیهی خود می دانم تا از تمامی رسانه ها که در ایام سرد و گرم ورزش و بالاخص ورزش اول شهرمان "هندبال" که سال هاست در هندبال کشور آقایی کرده تقدیر و تشکر کنیم و سر تعظیم و احترام به همت و از خودگذشتگی ها و ملامت های شما بزرگواران فرود آورم.

به دلیل وسعت تحسین برانگیزتان بردن نام همه رسانه ها با اشراف ناقص بنده در این مقوله قطعا سوء تفاهم ایجاد می کند، اما حسب وظیفه و اطلاعات کنونی اینجانب جا دارد از نشریه های وزین طلوع، بیشابور، شهرسبز و سلمان، و کانال ها و سایت های ارزشمند یادی از گذشته ورزش کازرون، کازرون نما، کازرون خبر، کازرون نگاه و تعداد کثیر سایت ها و وبلاگ های فعال کازرون کمال تشکر و قدردانی را داشته و از تمام کازرونیان در سراسر ایران و جهان دعوت نمائیم تا اخبار تیم موفق هندبال شهرمان را همگام با تمام رسانه ها پیگیری فرمایند.

هندبالیست ها، ملی پوشان، مسئولین تیم، مسئولین هیئت هندبال و ورزش کازرون و استان فارس و تماشاگران پرشور و خونگرممان همگی منتظر حمایت و حضور و قدوم مغتنم شما سروران هستند.

وعده ما سالن هندبال با نوای شیرین "شیرَن کازرون" برای گل های زیبای شیرمردان هندبال کازرون.

خاک پای همه شما

داود توکلی کازرونی

شنبه مورخه ٢٤ تيرماه ١٣٩٦

گفتنی است: داود توکلی کازرونی در سال 1346 در کازرون متولد شد. وی ناظر ارشد مسابقات هندبال المپیک لندن، رییس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا، نائب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی هندبال و عضو هیئت رییسه فدراسیون جهانی هندبال است. وی تنها ایرانی حاضر در فدراسیون جهانی هندبال است.

توکلی ۱۵ سال به عنوان تنها داور خارجی مقیم آلمان در تاریخ ۱۰۰ ساله هندبال این کشور، مسابقه های بوندسلیگا را قضاوت کرد. او در سال ۲۰۰۷ در مجمع عمومی فدراسیون بین المللی هندبال که در اسپانیا برگزار شد، نقش مهمی در اضافه شدن ماده ای به قانون شماره ۴ رشته ورزشی هندبال مبنی بر استفاده بانوان از حجاب در مسابقات مختلف داشت. در این ماده آمده است: بانوان هندبالیست می توانند از روسری به عنوان حجاب و شلوار بلند و پیراهن آستین دار در مسابقات هندبال استفاده کنند.

او مدال طلای افتخاری المپیک لندن را در سال 2014 دریافت کرد.

نویسنده: داود توکلی کازرونی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
1
درود بر استاد داود توکلی
افتخار ورزش کازرون و ایران
حسین خرسند
|
Germany
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
1
درود بر دکتر توکلی عزیز ایشان نماد تعصب و غیرت و موفقیت هستند.به همشهری بودن با وی افتخار می کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹