پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
در آیینی با شکوه صورت گرفت
در آیینی با شکوه مردم متدین کازرون در صیانت از حریم خانواده در میدان شهدای این شهر تجمع کردند.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محسن کشاورز روحانی اعزامی از قم عصر امروز در تجمع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب که به منظور صیانت از حریم خانواده در میدان شهدای شهر کازرون صورت گرفت در سخنانی اظهار داشت: در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم  شیاطین و ابلیسان با نقشه و ترفندهای گوناگون دست‌وپا زده و با توحیدیان مبارزه می‌کنند که به تعبیر علما به آخرالزمان معروف است.

وی گفت: توسط امام (ره) جلوه‌­ای از اسلام به عالم معرفی شد که توانست در مقابل طاغوتیان غرب بایستد و به استکبار جهانی به ویژه آمریکا تنه بزند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: اسلام عربستانی به راحتی رام غربی­‌ها شد و در مقابل استکبار و طاغوتیان زانو زد، اما اسلامی که امام خمینی معرفی کرد توانست در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کند و هیبت و عظمت «الله­‌اکبر» را به عالم نشان دهد.

کشاورز تصریح کرد: در اندیشه غرب انسان دیگر خلیفه خدا نیست بلکه طلبکار خدا بوده و همواره چپاولگری، ولنگاری، ظلم و ستم و استثمار رواج پیدا می­‌کند.

وی به نگرش غربی‌ها نسبت به جایگاه زنان اشاره کرد و گفت: در اندیشه غربی­‌ها زن دیگر به‌عنوان رفیق مرد، ظرافت و جایگاه بلند مادری را ندارد، بلکه ابزاری عریان در دست مافیای قدرت و ثروت و سوداگران است.

استاد حوزه علمیه متذکر شد: جایگاه زن در دین مبین اسلام بسیار رفیع است، به حدی که بنا به فرموده بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) «از دامن زن، مرد به معراج می رود»

کشاورز خاطرنشان کرد: امروزه دنیای استکبار و تمدن غرب با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌­ای، فضای مجازی و همچنین شبکه‌های اجتماعی بد حجابی را ترویج می‌دهد و در پی سست کردن کانون خانواده­ و زشت جلوه دادن دین اسلام است.

وی با ابراز تأسف از اینکه با گذشت 38 سال از نظام اسلامی هنوز بدحجابی در کشور رواج دارد گفت: امر عفاف و حجاب جزو حلقه­‌های مفقوده در سطح کلان کشورمان بوده و هیچ کدام از دولت‌ها به‌طور جدی در جهت مبارزه با بدحجابی اقدامی نداشتند.

این استاد حوزه تصریح کرد: چنانچه حاکمیت‌­ها در جهت مبارزه با مقوله بدحجابی اقدامی نکنند و به‌طور جدی وارد عرصه نشوند هرچندکه حوزه علمیه، بسیج، نیروی انتظامی، معلم دلسوز و... فریاد بزنند، فریادشان به جایی نمی رسد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
4
درود به شرف مدافعان حجاب و اسلام. آیا مخالفان این اندیشه هم امکان تجمع دارند تا نظراتشون رو اعلام کنند ؟ مثلا مخالفان حجاب اجباری ؟ برام سواله فقط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹