پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

شاید از ۸ یا ۹ سالگی می شناختمش، یک پسر بسیار زرنگ و باهوش و به قول ما کازرونی ها زبر و زرنگ و پر جنب و جوش بود. با موهایی بور و صورتی سفید.

یکی از دلایلی که بیشتر وقت ها خصوصاً تابستان ها هر روز و هر سال می دیدمش همسایگی مغازه ی پدرش با مغازه ام بود. تا اینکه بزرگ شد و شنیدم که موتور سوار شده است و یکبار هم رفتم و از نزدیک در تپه های مجاور شهر موتورسواری و پرش با موتورش را دیدم و شنیدم که در لباس فاخر بسیجی وارد شده است و البته ورزشکار بودن و بسیجی شدن حلاوتی دیگر دارد.

قهرمان(9)

شاید کمتر کسی می دانست که این قهرمان موتور سیکلت سوار کازرونی که در هیات موتورسواری شهرستان و در تپه ها همیشه رکن اصلی موتورسواران شهرستان بود با پرش ها و حرکات تک چرخ، فلکه ای و دیگر حرکات سخت حالا برای دفاع از حرم بانو حضرت زینب (س) به سوریه رفته است.

شهید (محمد کاظم) پژمان توفیقی را می گویم

ورزشکاری که به واسطه ی تسلط و تبحر در موتورسواری سهم به سزایی در دفاع از حرم داشت و در بین مدافعین حرم بسیار فعال و از جان گذشته و مثمر ثمر بود و بارها در رسانیدن مهمات در بزنگاه ها و گذرگاه های سخت مبارزه با داعشی ها و تروریست ها با موتور و مانورهای خوبش نقش داشت!

پژمان قهرمان کازرون بود و ما کازرونی ها به او افتخار می کنیم و البته که مردم‌ شهید پرور و قدردان شهرستان کازرون در تشییع پیکر این شهید ورزشکار سنگ تمام گذاشتند و با آن چه که لیاقت و شایسته ی این شهید عزیز بود برخورد کردند.

روحش شاد و یادش گرامی باد که قهرمانانه با جان خود از مدافعین عزیز حرم بود و جان خود را خالصانه در طبق ارادت به خداوند گذاشت و پیروزمندانه از خط شهادت گذشت و زودتر و پیشتازتر از خیلی ها به دروازه ی بهشت رسید و قهرمان کازرون شد.

خداحافظ پژمان

خداحافظ قهرمان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
درورد بر قهرمان
درود بر پژمان همیش قهرمان
درود بر شهیدا همیشه قهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸