پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
امام جمعه کازرون:
خطیب نمازجمعه کازرون گفت: اگر گروهک‌های تروریستی وارد مجلس می‌شدند، دیگر برایشان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب تفاوتی نداشت و همه را به گلوله می‌بستند.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت سالروز میلاد سراسر دومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با تسلیت شهادت تنی چند از هم‌وطنان در حادثه تروریستی اظهار داشت: ملت ما ملتی ترور ندیده‌ای‌ نیست، بلکه حوادث این‌چنینی حتی بدتر از آن را در دهه 60 مشاهده کرده است.

وی حوادث تروریستی تهران در مرقد حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را سوغات رئیس‌جمهور هتاک آمریکا به منطقه و کشور عربستان عنوان کرد و افزود: نتیجه قطعی این حوادث کور از سوی گروهک‌های تروریستی، افزایش نفرت ملت ایران نسبت به آمریکا خواهد بود.

خرسند از برخی افراد که در داخل کشور خواب‌های شیرین و رؤیایی رابطه با آمریکا را در سر می‌پرورانند خواست از این خواب بیدار شوند و خباثت آمریکا را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و مزدوران آن اسلام ناب محمدی را نشانه رفته‌ و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب برای آن‌ها معنا ندارد متذکر شد: چنانچه این گروهک‌های خرابکار با هوشیاری و جانفشانی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی مهار نشده و وارد مجلس می‌شدند دیگر برایشان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب تفاوتی نداشت و همه را به گلوله می‌بستند.

خطیب نمازجمعه کازرون این حادثه تروریستی را تلنگری برای تمام آحاد جامعه به‌ویژه شخصیت‌های سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: باید بیش‌ازپیش مراقب گفته‌های خود باشیم و وحدت کلمه را در جامعه حفظ کنیم.

خرسند تصریح کرد: هرچند در ایام انتخابات دشمن از سوی برخی‌ها فراموش شد و حرف‌هایی در تضعیف سپاه پاسداران و مسائل موشکی زده شد، اما امروز باید تمام جریانات سیاسی مراقب باشند که جای جلّاد و شهید بنا به فرموده مقام معظم رهبری عوض نشود.

وی از وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و امنیتی که با سرعت وارد میدان شده و حادثه کور تروریستی را مهار کردند تشکر و اظهار امیدواری کرد که بیشتر مراقب و هوشیار باشند.

خطیب نمازجمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود به گلایه مقام معظم رهبری از تصویب بی‌سروصدای سند آموزشی 2030 از سوی برخی مسؤولان اشاره کرد و گفت: جای تعجب است با وجود اینکه مقام معظم رهبری و برخی مراجع عظام این سند را خلاف شرع می‌دانند، هنوز عده‌ای‌ از این سند حقارت‌آمیز دفاع می‌کنند.

خرسند متذکر شد: فقط ولایت‌مداری به این معنا نیست که در هر سخنرانی در مطلع کلام اسم رهبری آورده شود، بلکه باید این موضوع در عمل از سوی مسؤولان ثابت شود.

وی گفت: جایگاه و حرمت فرهنگیان را در اجرای این سند پیش نکشید و چنانچه به فکر فرهنگیان هستید بهتر است وضعیت معیشتی فرهنگیان را حل‌وفصل کنید.

امام‌جمعه کازرون خاطرنشان کرد: چرا سند بنیادین تحول آموزش‌وپرورش که در داخل کشور تنظیم و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و مورد توجه رهبری و مراجع عظام تقلید است مسکوت گذاشته‌ شده، اما خود را ملزم به اجرایی کردن سند 2030 که ساخته‌وپرداخته غرب و یونسکو است، کرده‌اید؟

خرسند در پایان از مسؤولان خواست تولید محصولات کشاورزان را مدیریت کنند تا این قشر مولد دچار ضرر و زیان فراوان نشوند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲