پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
شهردار کازرون خبر داد:
شهردارکازرون با بیان اینکه عملیات روکش، آسفالت، لکه گیری خیابان ها و معابر سطح شهر یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری می باشد گفت: بیشتر خیابان ها و معابر سطح شهر به صورت کامل زیر سازی و آسفالت شده است که این امر موید زحمات و تلاش ارزشمند کلیه همکارانم در مجموعه شهردای خصوصاً پرسنل تلاشگر واحد عمران شهرداری کازرون می باشد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی اظهار کرد: باتوجه به اینکه از عمر آسفالت برخی معابر و خیابانهای کازرون بیش از یک دهه می گذرد، در راستای تامین رضایت شهروندان عزیز طرح لکه گیری، آسفالت و روکش خیابانهای اصلی و فرعی را در سال 96 همچون سال های گذشته ادامه می دهیم.

شهردار کازرون با تاکید بر اینکه قیر پاشی و آسفالت تعدادی از کوچه های زمین های سپاه به طور کامل به اتمام رسیده است بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد عمران می توان به عقب نشینی و مخلوط ریزی خیابان ابواسحق، زیر سازی و آسفالت کوچه های کشتارگاه و زیر سازی و حفاری جهت کانیوا شهرک شهید بهشتی اشاره نمود.

عملیات زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واحد عمران در چند بخش از سطح شهر مشغول آسفالت و زیر سازی می باشد، خاطر نشان کرد: ادامه مخلوط ریزی و آسفالت دور گردهای روبروی اداره راه و پاکسازی و ریگلاژ مبادی ورودی و خروجی شهر به جاده فراشبند، بوشهر و شیراز در دست اقدام است .

وی در پایان گفت: هدف از اجرای این پروژه ها بهسازی و زیباسازی محیط، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهرداری می باشد. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
1
میشه لطفا یه نگاه به خیابان شهید کوهنورد هم بندازی؟ اونجا کارش از زیر سازی و لکه گیری گذشته. آسفالت مجدد میخواد. چطور چشمهای شما فقط مناطق خاصی از شهر رو میبینه؟؟؟؟؟؟؟؟
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
1
باسلام و احترام
خوشا شهری که شهردارش تو باشی.
یاعلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
1
سلام بر جناب شهردار و شوراي محترم شهر ،آيا مي شود تكليف خيابان كارگر شمالي به سرانجام برسد ساليان سال است اين مشكل حل نشده و اهالي اين خيابان بدليل بلاتكليفي نم توانند دست به ساختمان خود بزنند و بطور دائم دست فروش ها انجا مي ايستند و به نوعي اين محله شده آشغال داني ، لطفا اقدام نماييد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴